Текущее время: Вс окт 22, 2017 15:04

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

Den svarta silhuetten reimagines 
Автор Сообщение
Участник

Сообщение Den svarta silhuetten reimagines
F?r att fira 15-?rsdagen Nike Air Max Thea Dames av Nike SB Dunk, ?teruppl?ser Nike SB fyra nya Nike SB Dunk Lows remastered som Highs under hela ?ret. SB Dunks designades av pro skaters Reese Forbes, Gino Iannucci, Richard Mulder och Danny Supa 2002.
"Du kan f?rest?lla dig hur bra det k?ndes. Det st?rsta sneakerf?retaget i v?rlden fr?gar Reese, Richard, Supa och jag sj?lv f?r att komma p? egen spinn p? Dunk. Det var s? mycket att absorbera p? Nike campus f?r f?rsta g?ngen , "minns Iannucci. "Min intro till designteamet var intressant. Vi satt alla runt bord och bara pratade skor och skateboarding. Det var intimt och atmosf?ren var v?ldigt ?dmjuk andeasy."
Den tredje i den nuvarande remaster-serien ?r Iannuccis premium svart och m?rkbl? f?rgv?g. "Jag ville bara anv?nda f?rger jag visste att jag faktiskt Nike Air Max Zero Womens skulle ha p? mig och perforerat l?der jag alltid har ?lskat. Suede och Adidas ZX 700 Womens l?derkombinationen verkade solid, s? det var s? enkelt som det, s?ger Iannuci om sin ursprungliga design.
Att reflektera ?ver ?terkomsten av f?rgen, nu i hightop form, noterar han: "N?r det finns en sann k?rlek till n?got f?rst?r du vikten av att respektera det f?rflutna och omfamna framtiden."
Nike SB Dunk High Pro Gino ?r tillg?nglig 27 juli p? SNKRS, nike.com och hos utvalda ?terf?rs?ljare. Cortez by Mister Cartoon Pack best?r av tre distinkta silhuetter - vit, svart och marinbl? - med element handgjorda och designade av konstn?r Mister Cartoon.
Den vita silhuetten ers?tter skoens traditionella Swoosh med en anpassad Cortez-grafik. P? baksidan har Cartoon implementerat "smile now, cry later" motiv.
?Den svarta silhuetten reimagines de f?rsta tv? ursprungliga Cortez Nike Air Vapormax Womens skor. Den har en stor och omformad LA-grafik p? sidan som inneh?ller Swoosh. Nike Air Max Thea Dámské Orden "Los Angeles" visas i teckens underskriftskript p? baksidan.
Den marinbl? Nike Air Max 90 Womens Blue siluetten har den ikoniska Nike Swoosh ?ver ett justerat quiltstygnm?nster inspirerat av syning av en klassisk bilinredning. En klassisk LA-logotyp, skapad i teckens signaturskriptning, visas p? baksidan.
"Dessa skor representerar vad jag v?xte upp p? LA-gatorna. Jag ser att de nya barnen omfattar Cortez p? grund av sin enkelhet och klassiska historia, s?ger Mister Cartoon. "Jag tycker att m?nga folks favorit ?r den marinbl? denim Cortez. Anledningen till att vi gjorde diamantm?nstret ?r att representera interi?ren i v?ra lowriders. "
Varje sko har en metallemblem p? bottenhalsen som identifierar konstn?ren bakom den och en anpassad v?vd etikett p? tungan som visar 45-?rsdagen av Adidas EQT Support ADV Femme Cortez.
Nike Cortez av Mister Cartoon ?r tillg?nglig 14 juli p? SNKRS, nike.com Nike Air Pegasus 89 Donne och hos utvalda ?terf?rs?ljare i Los Angeles-omr?det....

Чт сен 21, 2017 11:05

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]