Текущее время: Пт янв 19, 2018 2:31

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

dat duizelingwekkende gevoel dat 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение dat duizelingwekkende gevoel dat
Klik hier om onze review van onze trainingsschoenen te bekijken - The Asics Noosa Tri 9s en de Asics Cumulus 15s.

Zoek MEERDERE mensen die genieten van Nike Air Max Thea Womens je trainingssessies

Het leuke aan training voor een tri, zijn de 3 soorten activiteiten. Dus, als je actieve vrienden hebt, is de kans groot dat ze overtuigd zijn om een ??inhaalrace bij te houden voor hardlopen, fietsen of zwemmen.

Ik heb enorm veel geluk dat ik de Noosa Tri met mijn partner ben ingegaan, maar wanneer hij zich inactief voelt (zoals 's morgens vroeg), ga ik met mijn huisgenoot Nike Air Max 90 Dames Roze in het zwembad. Ze is een grote zwemmer, niet zo groot op de fiets.

Dus voor een evenement met 3 sporten, probeer trainingsvrienden te vinden in alle drie de gebieden, in plaats van dezelfde persoon lastig te vallen - houdt u sociaal en actief op training.

Volgende ... het is uw trainingsplanningstijd! Klik hier om ons eerste trainingsplan voor de Noosa Tri 2014 te bekijken. In plaats van in te slapen en de kou helemaal te vermijden, waarom Adidas Zx Flux Dam traint u uzelf dan niet om het te omhelzen? Ga naar buiten en geniet van de schone lucht. Je hoeft niet de hoogste piek te beklimmen, maar een goede run of zelfs een stevige wandeling zal je bloed laten pompen. Het is een geweldig excuus om te winkelen voor nieuwe, warmere trainingsuitrusting. Zoek naar iets dat vochtafvoerend / vochtregulerend is, zodat het je zweet onder warmere lagen regelt. www.sewbazaar.co.uk Kijk hier online voor Lululemon voor jongens en meisjes.

Vind jouw evenement!

Herinner je je dat duizelingwekkende gevoel dat je had toen je aan een nieuw fitnessavontuur begon? Kijk hier voor enkele klassieke Adidas Neo Damen winterevenementen en meld je aan voor hen met je vrienden en familie. Wintertraining is geweldig voor langere afstanden - minder kans op zonnebrand, zonnesteek en beter herstel zonder de hitte.

Houd uw gedachten op de positieve effecten van uw acties

Als het weer het koudst is, is er niets dat je meer wilt dan alleen maar slapen, maar als je jezelf blijft herinneren aan hoe je eruit zult zien als je blijft trainen, ben je een stap dichter bij het bereiken van dat doel. Post foto's van hoe je wilt kijken tegen de volgende zomertijd of visualiseer jezelf dat volgende Running Festival - er is niets zoiets als een sterke Adidas Nmd Femme mindset om je net zo hard te laten werken en trainen als vorig seizoen.

Чт янв 04, 2018 11:29

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]