Текущее время: Пт июн 22, 2018 1:06

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

buiten het seizoen omdat 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение buiten het seizoen omdat
Vorige maand zag ik een groeiende trend in de hardloopgemeenschap. Mijn Instagram-feed zat vol met foto's van superfit, shirtless mannelijke atleten die langs stoffige alpine trails liepen. Het was moeilijk te negeren.

Dus ik keek een beetje dichterbij (niet bij de jongens), en ik besefte dat het Falls Creek in Victoria was.
Hoogtetraining lijkt misschien een sportief buzzword, maar de wetenschappelijke gemeenschap is op de voordelen ervan voorbereid. Trainingen op hoogtes tussen 1500 en 1850 meter boven zeeniveau worden door atleten en sportwetenschappers als tastbare fysieke voordelen beschouwd door de zuurstoftoevoer door het bloed te verhogen. Het is vooral gunstig voor hardlopers op de middellange en lange afstand Nike Air Zoom Pegasus 33 Donna of voor degenen die in duursporten sporten.
De Australische Olympische hardloper en drievoudig wereldkampioen finalist Brett Robinson is een van de meer dan honderd professionele en recreatieve hardlopers die hoogtetreinen maken in Falls Creek. Volgens hem Adidas Nmd Donna is het Alpine National Park het antwoord van Victoria op het trainen in het buitenland.

"Winnende atleten leven vaak of trainen op hoogte waar de lucht dunner is en hun lichaam moet harder werken om te rennen", zegt Robinson.

"Ter voorbereiding op de Wereldkampioenschappen in Londen later dit jaar, zal ik drie tot vier maanden in de Verenigde Staten en Frankrijk doorbrengen Nike Air Max Tavas Dam met trainingen op hoogtes van 1600 meter of hoger -Adidas Ultra Boost Womens Falls Creek is een geweldige trainingskamp buiten het seizoen omdat de hoogte is niet te hoog en het terrein is uitdagend. "

Hoe het werkt

Onderzoek toont aan dat wanneer atleten terugkeren naar zeeniveau na een piek in de hoogte, ze vaak fysieke en mentale voordelen ervaren die weken kunnen aanhouden. Studies met topsporters hebben aangetoond dat de niveaus van hemoglobine - het eiwit in de rode bloedcellen dat zuurstof transporteert - met ongeveer één procent per week op hoogte kunnen stijgen, wat zich kan vertalen in een een-tot-drie procent toename in raceprestaties.

Robinson zegt dat training op hoogte meetbare resultaten oplevert voor hem - inclusief een persoonlijke beste 5000 meter tijd drie weken na de training in Falls Creek dit jaar.

"Door op hoogte te trainen, kun je harder werken." Als je eenmaal de berg afkomt, werkt Nike Internationalist Mujer je hele lichaam beter. "Voor mij lijkt het erop dat Nike Janoski Damen ik minder moeite doe om hetzelfde te rennen als voorheen. " hij zegt.

Пн янв 08, 2018 11:58

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]