Текущее время: Сб ноя 17, 2018 21:53

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

moet niet willekeurig worden 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение moet niet willekeurig worden
Zou het zelfs tot op zekere hoogte het hele jaar door kunnen worden gehandhaafd? "Hieronder heb ik Canova's heuvelcircuitprogressie gegeven, waarvoor ik een aangepaste versie van heb gebruikt. Lydiard is een andere die je kunt gebruiken. Als je het circuit van Canova volgt, wissel je oefeningen af ??en loop je bergop. Het totale bedrag dat u wilt dat elke vertegenwoordiger is, hangt af van de conditie en uw race. Als vuistregel wil je dat elke vertegenwoordiger de tijd volhoudt die je zou doen voor aerobe intervallen voor je evenement. Dus voor een 1500 meter hardloper, 2-4 minuten, 5 kilometer, 3-5 minuten, enz. De bergherders zouden aan het begin van de cyclus langer meegaan en aan het einde korter tijdens de fase van specifieke krachtuithoudingsvermogen. Sommige van de Nike Air Max 90 Dam oefeningen waaruit je kunt kiezen zijn (wees creatief):

-plyometrie (squat jumps, tuck jumps, enkelreces, enz.) - bounding-jumping jacks-butt kicks, hoge knie?n-skipsCanova's progressie van kracht endurance circuits: dus een simplistisch voorbeeld van een circuit: bergopwaarts-200m run-10x squat jumps -100m run-50m bounding- 70m running-50m skipping-200m hardlopen
Tijdens de eerste en tweede fase (uitgebreid krachtuithoudingsvermogen en hoge intensiteitssterkte) zou je dit circuit doen. Het enige verschil zou zijn dat de eerste die je doet beide oefeningen doet en voor ongeveer 70% loopt. Tijdens de hoge intensiteitssterkte zou je de oefeningen op max doen en het rennen tussendoor gebruiken als een soort herstel met ongeveer 70%. Dus oefeningen op max zouden betekenen dat je probeert om zo hoog te springen als je kunt. De derde fase zou je dingen iets veranderen in iets als het volgende, met rennen op max en oefeningen gebruikt als herstel op 70% of zo. 100 m sprint Afhankelijke voor de atleet en het evenement dat hij Adidas Superstar Mujer Colores uitvoert, kun je dit circuit 2-8 keer gebruiken. Het herstel zou behoorlijk lang moeten zijn voor het specifieke uithoudingsvermogen van de kracht, omdat het vrij hoog melkzuur is. Dat is ongeveer genoeg om je te verteren voor nu. Als iemand meer vragen heeft, vraag het dan gerust. Volgende keer zal ik proberen uit te leggen hoe ik mijn krachtuithoudingswerk in het grote plaatje van mijn Adidas Superstar Donna trainingsperiodisatie plaatste. Als een samenvatting en preview is hier wat een algemene progressie eruit ziet: 1. algemene sterkte tot 2. krachtuithoudingsvermogen tot 3. sterkte met hoge intensiteit4. specifieke krachtuithoudingsvermogen5. snelheid + kracht uithoudingsvermogen- (combineert uithoudingsvermogen van de snelheid met uithoudingsvermogen van de sterkte.): ex: afwisselend 400 hard / 400 medium voor 2000m

Afhankelijk van de atleet en de gebeurtenis die hij uitvoert, zou je dit circuit 2-8 keer kunnen rennen. Het herstel zou behoorlijk lang moeten zijn voor het specifieke uithoudingsvermogen van de kracht, omdat het vrij hoog melkzuur is. Dat is ongeveer genoeg om je te verteren voor nu. Als iemand meer vragen heeft, vraag het dan gerust. De volgende keer zal ik proberen uit Nike Air Max 90 Femme te leggen hoe ik mijn krachtuithoudingswerk in het grote plaatje van mijn trainingsperiodisatie plaatste. Als een samenvatting en preview is hier wat een algemene progressie eruit ziet: 1. algemene sterkte tot 2. krachtuithoudingsvermogen tot 3. sterkte met hoge intensiteit4. specifieke krachtuithoudingsvermogen5. snelheid + kracht uithoudingsvermogen- (combineert uithoudingsvermogen van de snelheid met uithoudingsvermogen van de sterkte.): ex: afwisselend 400 hard / 400 medium voor 2000m

Zoals ik al eerder zei, kan dat zeker. Ik denk dat specerijen ervan het hele jaar door een goed idee zouden kunnen zijn. Hilly runs is een eenvoudige optie. Om nog specifieker te worden, is het toevoegen van slechts één langere harde rep (4www.comptoirdumenage.fr 00 + m) bergopwaarts na enkele heuvelsprints een uitstekende manier om wat krachtuithoudingswerk te introduceren. Hill sprint na een langere run, of een paar eenvoudige snelheidswijzigingen tijdens runs is een andere manier. Wees creatief.

"Moet het in een kort blok zitten (zoals het lijkt te hebben gedaan), of moet het overal worden doorspekt, of misschien een beetje van beide?"

Ik denk een beetje van beide. Het moet niet willekeurig worden gedaan. Er moet een punt zijn en iets waarop je bouwt. Begin bijvoorbeeld met een paar eenvoudige krachtuithoudingswerken en verhoog de moeilijkheidsgraad / hoeveelheid geleidelijk naarmate u verder komt. Ik denk dat het het beste is om te werken aan een specifiek blok dat het soort opeenhoping kan zijn van het werk dat je hebt gedaan. Het speciale blok is een manier om de elementen samen te voegen.

Zou het zelfs tot op zekere hoogte het hele jaar door kunnen worden gehandhaafd? "Zoals ik eerder al zei, kan dat zeker. Ik denk dat specerijen ervan het hele jaar door een goed idee zouden kunnen zijn. Hilly runs is een eenvoudige optie. Om nog specifieker te worden, is het toevoegen van slechts één langere harde rep (400 + m) bergopwaarts na enkele heuvelsprints een uitstekende manier om wat krachtuithoudingswerk te introduceren. Hill sprint na een langere run, of een paar eenvoudige snelheidswijzigingen tijdens runs is een andere manier. Wees creatief.

"Moet het in een kort blok zitten (zoals het lijkt te hebben gedaan), of moet het overal worden doorspekt, of misschien een beetje van beide?"

Ik denk een beetje van beide. Het moet niet willekeurig worden gedaan. Er moet een punt zijn en iets waarop je bouwt. Begin bijvoorbeeld met een paar eenvoudige krachtuithoudingswerken en verhoog de moeilijkheidsgraad / hoeveelheid geleidelijk naarmate u verder komt. Ik denk dat het het beste is om te werken aan Nike Air Huarache Femmeeen specifiek blok dat het soort opeenhoping kan zijn van het werk dat je hebt gedaan. Het speciale blok is een manier om de elementen te laten vergeten

Вс фев 11, 2018 7:15

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]