Текущее время: Ср дек 19, 2018 7:03

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

og jeg kunne ikke 
Автор Сообщение

Сообщение og jeg kunne ikke
Salomon Sunset Series er en helt ny eventyrtur rundt i Storbritannien i sommer, der bes?ger Leeds, Edinburgh, London og Bristol. Salomon giver dig mulighed for at tr?de Nike Air Zoom Pegasus 32 Damen ud af fortovet og ind i naturen, for at l?re mere om sporet og finde dine lokale stier.

Sunset Series er en helt unik begivenhed, hvor deltagerne vil k?re 10K i en smuk natursk?n rute under solnedgang. Hver l?b slutter med et synspunkt, hvor du sammen med dine medmennesker kan se den sidste af solindstillingen for dagen f?r aftenen nyder vores eventby. Nike Air Max 90 Dames Zwart Wit Og som en del af turen vil Salomon bringe deres pop-up-shop til byens centrum for at finde ud af mere om sporing, tale med eksperterne og tilslutte sig Salomon-samfundet. Ikke alene har hun grundlagt en parkrun og en maraton, men hun k?rer Nike Air Zoom Pegasus 34 Dames over 180 marathoner, tre 10-i-10 marathon events og en 100-miler - p? trods af at have en alvorlig kn? lidelse. Lisa Jackson m?der Melanie Sturman ...

"Jeg var absolut ikke f?dt til at l?be," siger Melanie Sturman, 46, fra Thetford i Norfolk. "Jeg finder ikke k?rer let, men hej, hvem g?r det? Jeg har en medf?dt kn?forstyrrelse, hvor min kn?deknap ikke sidder korrekt, s? den gnider p? benet, og fordi det ikke er i overensstemmelse, har jeg ikke en naturlig l?bestart. Som f?lge heraf, da jeg begyndte at k?re i 2011, var det sv?rt, og jeg kunne ikke engang k?re en mile. At v?re overv?gtige Adidas Zx Flux Womens hjalp ikke, men jeg var fast besluttet p? at lykkes, s? jeg l?rte mig at langsomt jogge i fem minutter og g? i et minut. Det tog mig tre m?neder at arbejde for at g? / k?re 15 miles.

"Grunden til at jeg tog op l?b var fordi jeg var blevet Nike Air Max 90 Dames Grijs inspireret af Paula Radcliffe, da hun br?d verdens marathon rekord. Jeg troede da, at jeg en dag ville have en tur p? at k?re 26,2 miles og s? i 2011 tr?dte jeg ind i London Marathon. Min tid p? 6 timer 3mins var ikke s? hurtig som jeg havde h?bet p?, fordi jeg havde haft feber, men jeg n?d det s? meget, at seks m?neder senere gjorde jeg Liverpool Marathon Adidas ZX 700 Femme og slog 45 minutter fra min tid .

MULTIPLE MARATHONS
"Fra da af var jeg ustoppelig: n?ste ?r gennemf?rte jeg seks maratoner, oped det til 27 i 2013 og derefter gjorde 52 maratoner om et ?r i b?de 2014 og 2015. Jeg l?b min 100th marathon i Nike Air Max 2017 Dam februar 2015, og jeg har nu gjort det 182 maratoner, herunder otte ultralyd.

Пн мар 12, 2018 8:54

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]