Текущее время: Вс окт 21, 2018 14:51

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

de afgelopen zeven weken 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение de afgelopen zeven weken
De diepte van de Jets is Adidas Superstar Dames Zwart misschien een goede voorspelling, net als vorig jaar voor Pittsburgh toen het de Stanley Cup won, ondanks het verlies van ster-verdediger Kris Letang.
Toch moeten de rest van de spellen worden gespeeld. Asics Gel Lyte 5 Womens Het idee is om naar de playoffs te gaan, zowel in topvorm als in de best mogelijke gezondheid.
"Het belangrijkste is om gezond te blijven, goede hockey te spelen en je goede gewoonten te behouden", zei Jake Gardiner, verdediger van Maple Leafs. "Wees gewoon klaar om te gaan."
Rond de competitie
CANADA CALLING: New York Islanders rookie Mathew Barzal sprong in mei de kans om voor Canada te spelen op het wereldkampioenschap in Denemarken, gelokt door Edmonton-aanvoerder Connor McDavid. "Als de beste speler ter wereld, op 20-jarige leeftijd, Connor McDavid is, is het vrij gemakkelijk voor een man als ik, om 20 te zijn, om ja te zeggen," Nike Air Pegasus 83 Dame vertelde Barzal dinsdag aan Newsday. Barzal heeft 20 doelpunten en 59 assists, wegrennende met de rookie scoren voorsprong. Islanders teamgenoot John Tavares piekert over het spelen op de werelden. Hij is een onbeperkte gratis agent op 1 juli.
BETER WORDEN: Henrik Lundqvist, die de play-offs voor het eerst sinds 2009-10 mist, zegt dat hij gelooft dat de New York Rangers niet uitbodemen. "Volgend jaar moet gaan over winnen en niets anders", vertelde de doelverdediger dinsdag aan The New York Post. "Ik begrijp dat het er nu op aan komt dat de jonge jongens wennen aan de competitie en het vertrouwen krijgen, maar volgend jaar gaat het niet om Nike Air Max Tavas Mujer het proces. Het gaat om het winnen van games. "De Rangers hebben de afgelopen zeven weken Rookies Alexandar Georgiev, Neal Pionk, John Gilmour, Rob O'Gara, Filip Chytil en Lias Andersson in de mix Nike Air Max Thea Dam ge?ntroduceerd.
OP ZOEK NAAR: Jack Eichel zegt dat hij dit seizoen van de New Jersey Devils en Colorado Avalanche wat soelaas kan nemen in de ommekeer. Beiden waren vorig jaar bodem feeders en zien eruit alsof ze dit jaar in het naseizoen zullen zijn. Eichel's Sabres zullen waarschijnlijk als laatste finishen en in de top 10 plaatsnemen voor het zesde seizoen op rij. "Het is duidelijk niet het jaar dat we wilden, maar als er wat veranderingen zijn, gaan sommige jongens een stap verder - en ik moet beter worden - ik denk dat het iets is waar je enig licht op kunt zetten," zei Eichel. "Je kunt snel een ommekeer maken in deze competitie en Nike Air Vapormax Womens jezelf in een goede positie brengen. Ik weet dat we een behoorlijk deel van de spellen met één doel verloren hebben. Als je die bult overwint en er een flink aantal wint, kun je jezelf in een betere positie Nike Air Max Classic BW Damen plaatsen. "
HAULA FAMER: Vegas-voorhoede Erik Haula is een van die expansieontsnellers die bewezen hebben dat zijn voormalige team het bij het verkeerde eind had. Hij had 29 doelpunten en 55 punten voor de wedstrijden van dinsdag. "Ik denk dat ik kan spelen als een top-zes," zei Haula, wiens vorige carrière hoog was in 2015-16 toen hij 34 punten had met Minnesota. "Ik wilde gewoon zien wat ik kon doen in deze competitie en het was goed. Ik heb er heel veel lol gehad. Mensen kunnen ernaar kijken en denken wat ze willen van wat ik ben en wat ik niet ben, en dat is prima. Ik speel waar ik ook word gespeeld. "

Ср апр 04, 2018 10:21

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]