Текущее время: Вс апр 22, 2018 8:01

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

de minst deskundige 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение de minst deskundige
Voor Twitter gebruik je uiteraard maar vier of vijf van die zoekwoorden. Weven ze in een verstandige paragraaf die goed leest. Denk aan je langere profielen voor filmtrailers. Je moet de beste stukjes van je op een korte en pittige manier overbrengen. Het moet ervoor zorgen dat de persoon die het leest, denkt dat jij de persoon bent waarmee ze verbinding moet maken. Eerlijk gezegd, is je bio saai? Of, als je het drie jaar geleden hebt geschreven, is er geen kans dat je verder bent gegaan? Ik denk dat Adidas Stan Smith Womens voor mij het laatste het geval is.
U kunt uw profielfoto op dezelfde manier bekijken. U wilt uw foto niet echt vaak wijzigen, maar na verloop van tijd kan deze enigszins verouderd raken. De andere fout is het hebben van verschillende foto's op verschillende sociale netwerken. Maak een goede foto en laat deze met trots los op je sociale www.villaalicevenezia.it media. Iets wat ik de vorige keer deed toen ik mijn foto bijwerkte, vroeg mijn volgers om hun favoriet uit drie foto's te kiezen. Het kreeg veel conversatie en was een leuke manier om mensen te laten nadenken over wat ik doe.
Verbeter uw profielontwerp
Omdat sociale media steeds visueler zijn geworden, hebben ook de opties rondom uw profiel. Van je klassieke headerafbeelding op Facebook tot je achtergrondontwerp op Twitter, het is zeker tijd om de beelden in je profiel bij te werken.
Een aantal tools Nike Air Max Classic BW Mujer hebben dit steeds gemakkelijker gemaakt, zelfs voor de minst deskundige mensen die er zijn. Fotor.com en Canva.com hebben beide opties voor het ontwerpen van covers voor sociale media en deze leuke geavanceerde tool biedt je een volledig scala aan opties voor je Twitter-ontwerp - CoverLovers The Melon.
Als het idee om je sociale media-profiel Nike Air Max 90 Mujer te ontwerpen te veel is, ga dan gewoon naar PeoplePerHour en vraag iemand om het voor je te doen.
Deel uw sociale media Spring Clean
Zoals ik aan het begin van deze post al zei, ben ik me ervan bewust geworden dat mijn aanwezigheid op sociale media een voorjaarsschoonmaakbeurt is. De komende twee weken ga ik mijn sociale media voorjaarsschoon maken en zal ik mijn voor en na met u delen. Terwijl ik dit doe, neem ik de nieuwste tips en trucs voor elk kanaal op en deel deze ook met je op onze Adidas Tubular Damen blog.

Чт апр 12, 2018 10:35

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]