Текущее время: Пн авг 20, 2018 15:26

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

mand har brug for seri 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение mand har brug for seri
Jeg begyndte at k?be min egen vin / ?l og f?rre dagligvarer - at matche hans input.

Han spiser frokost og kaffe ud n?sten hver dag, men siger at han er superbr?kket.

Hans vrede blev s? d?rlig - forbundet med hans manglende evne til at sove - vi s?gte r?dgivning. Jeg mistede mit f?rste job, dels p? grund af at jeg var tr?t og cranky efter s?vnl?se kampn?tter.

Jeg elsker ham. Han f?r mig til at grine. Jeg elsker ogs? hans s?n.

Men han er blevet mere vred p? mig end glad, altid skylden mig. En kamp varede Asics Gel Quantum 360 Mujer indtil den n?ste dag med ham forn?rmer mig og handler sk?r.

Hans individuelle terapi syntes nyttigt, men da det sluttede, blev han v?rre igen.

Nu har jeg et andet job og har brug for at st? op tidligt hver dag. Jeg er r?dselsslagen, jeg vil mislykkes p? grund af mit ustabile hjemliv.

Vores par r?dgivning gik ikke godt - han blev sur p? vores fjerde session.

Jeg l?rer at bare g? v?k, n?r han kalder mig forf?rdelige navne og dybt forn?rmer mig. Han skriver s? forf?rdelige ting.

Jeg ?nsker ikke at afslutte forholdet, og hvis jeg forlader, tror jeg ikke han ville acceptere, at vi stadig kunne ende sammen. Han tror, ??at det hele g?r v?k hver gang han undskylder.

Jeg vil gerne tro p? ham hver gang.

Jeg ved, du vil Adidas ZX 850 Femmefort?lle mig om at forlade. Men er det muligt, at han f?r en anden terapeut (som han lovede), sortere sig selv ud, og s? Adidas ZX 500 Dam kunne vi leve lykkeligt nogensinde?

Jeg vil bare have ham til at v?re som den person, han var, da vi f?rst m?dte, ikke denne meget selvcentrerede, onde mand.

Er der h?b?

Du kender aldrig svaret, f?r du tager afsted. Hidtil har han ikke haft nogen grund til at ?ndre ... andet end selvinteresse p? grund af s?vnproblemer.

Du er altid der for den n?ste runde af udbrud og beskyldninger.

Denne mand har brug for seri?s faglig hj?lp - en l?ge til at unders?ge hans s?vnproblemer, en terapeut, der vil sonde sin holdning til penge (har masser og f?ler sig brudt) og vred ledelse ang?ende udl?sere og hans overreaktion.

Det sker ikke fra et par korte sessioner.

I mellemtiden skal du f?le dig sikker.

Og det g?r hans unge s?Nike Air Pegasus 83 Dame n - en kendsgerning, som kan give din bedste tilgang til din rejse.

Fort?l ham, at hans adf?rd er skr?mmende, f?lelsesm?ssigt Nike Air Max 90 Mujer Azules forn?rmende og m?ske endda bliver fysisk skadelig for sig selv og andre.

Han skal holde sig til terapi for sit barns skyld s?vel som hans egen.

S? g?. Fremtiden er ukendt, men nutiden er uacceptabel.

Пн июн 11, 2018 7:29

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]