Текущее время: Пн дек 17, 2018 17:04

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

Jha heeft duidelijk een CV dat hem kwalificeert om Int 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение Jha heeft duidelijk een CV dat hem kwalificeert om Int
Intel heeft interne kandidaten van oudsher gepromoveerd tot CEO, en ik denk dat het zeer Nike Air Max 2017 Womens waarschijnlijk is dat de raad van bestuur deze keer ook een voorkeur zal hebben voor interne kandidaten. Omdat Swan heeft aangegeven niet de permanente CEO van Intel te willen zijn, is de meest voor de hand liggende interne kandidaat de huidige chief engineering officer van Murthy, Murthy Renduchintala. Renduchintala kwam eind 2015 bij Intel van Qualcomm (NASDAQ: QCOM), waar hij eerder co-president was van Qualcomm CDMA Technologies, Nike Free 5.0 Femme de succesvolle chipontwikkelingsorganisatie van Qualcomm. De reden dat ik denk dat Nike Air Max 90 Mujer Renduchintala de meest waarschijnlijke kandidaat is om Krzanich op te volgen, is simpel : Hij is het meest geschikt voor de klus. Hij heeft niet alleen veel ervaring met het runnen van belangrijke productontwikkelingsorganisaties binnen Intel, maar na een recente shake-up rapporteert de organisatie voor productie van slappe spanen nu aan de Renduchintala-groep. Zijn groep is recentelijk hernoemd tot Nike Air Max 90 Hombre Azul technologie, systeemarchitectuur en klantengroep, Nike Free Run 3.0 Womens of TSCG, om deze reorganisatie te weerspiegelen. Als ik zou kunnen wedden op de uitkomst van de CEO-zoektocht van Intel, zou ik mijn geld op Renduchintala zetten. Eind januari 2018 ging Intel Group Manufacturing, Operations en Sales, Stacy Smith, met pensioen bij het bedrijf.

Dit pensioen vond ik Nike Air Max 90 Mujer Rosas vreemd, omdat de executive, een multidecade Intel-veteraan, slechts 54 jaar oud is. Ik kan Nike Air Max 1 Mujer alleen maar speculeren over waarom hij ervoor koos om met pensioen te gaan, maar als hij dat deed omdat hij geen levensvatbaar pad zag naar de CEO-plek in het bedrijf, dan zou dit nu zijn gouden kans zijn om voor de positie te strijden. Smith werd naar verluidt overwogen voor de CEO-spot tegen Krzanich nadat Paul Otellini eind 2012 Nike Air Max 90 Mujer zijn vertrek uit het bedrijf aankondigde, maar hij heeft de klus natuurlijk Nike Air Max 97 Womens niet veilig gesteld. Misschien zou Nike Air Huarache Mujer de raad van bestuur bereid zijn om hem deze keer opnieuw te overwegen. Sanjay Jha was naar verluidt de vorige keer in de running voor de plek van Intel CEO, dus het zou niet verrassend zijn als de raad van bestuur hem opnieuw zou beschouwen. Jha was meest recentelijk de CEO van een producent van pure Nike Air Vapormax Womens play-chipproducten. Vóór zijn vierjarige periode was Jha CEO van Motorola Mobility en daarvoor Nike Blazer Womens runde hij de chipontwikkelingsdivisie van Qualcomm. Jha is een interessante kandidaat omdat hij ervaring heeft met het runnen van een succesvol chipontwerphuis, een fabrikant van mobiele apparaten en een contractchipproductiebedrijf (zij het met een vlekkerige uitvoeringstrackrecord).

Jha heeft duidelijk een CV dat hem kwalificeert om Intel te runnen en ik denk dat de raad van bestuur hem serieus zal Nike Air Max 90 Womens overwegen voor de rol, maar gezien Nike Air Max 1 Mujer het feit dat de raad misschien bevooroordeeld is naar een interne kandidaat en dat het CV van Renduchintala er net zo concurrerend uitziet als die van Jha , Ik denk niet dat de kansen zo hoog zijn dat ze hem zullen kiezen. Nog een kandidaat die volgens mij goed werk kon leveren met Intel is Simon Segars, die momenteel Nike Air Max Thea Mujer de CEO is van Arm, een ongelooflijk succesvol bedrijf dat een breed scala aan processorcores en gerelateerde technologie?n bouwt om een ??breed scala aan markten te bedienen. Arm werkt ook nauw samen met contractchipfabrikanten en andere chipontwikkelingsbedrijven, dus Segars heeft waarschijnlijk de juiste ervaring en, eerlijk gezegd, de koteletten om Intel te draaien. De reden dat ik denk dat Segars misschien een lang verhaal is, is dat Intel waarschijnlijk een uitdagender bedrijf zal zijn om te proberen te draaien. www.antennadiner.co.uk Het bedrijfsmodel van Arm en het bedrijfsmodel van Intel zijn behoorlijk verschillend en Intel is nu iets van een omslagverhaal (tenminste als het gaat om de uitvoering van technologie) terwijl Arm op alle cilinders schiet.

Пн июл 02, 2018 12:41

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]