Текущее время: Вт сен 25, 2018 22:19

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]



Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться


Начать новую тему Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 
 de ballen van je voeten 
Автор Сообщение
Знаток

Зарегистрирован: Чт ноя 16, 2017 8:33
Сообщений: 837
Сообщение de ballen van je voeten
Als je naar elite en ervaren hardlopers kijkt, zie je dat ze een "elasticiteit" hebben voor hun loopbeweging. Dit is een aangeleerd proces dat wordt geleverd met de juiste looptechniek en jarenlange oefening. Mike zegt dat veel recreatieve hardlopers niet nadenken over hun techniek: 'Dit kan ineffici?nties veroorzaken bij het landen, Nike Air Max 90 Mujer Azules waardoor hardlopers langer op de grond blijven, wat dan leidt tot overmatig gebruik van bepaalde spiergroepen Nike Air Max 95 Femme (normaal de quads en de heupbuigers) en zet stress door het onderlichaam. Lopende houding wordt dan een leunende Nike Air Vapormax Femme mechanische shuffle in plaats van een elastische beweging. '

Om je loophouding te veranderen, moet je een omscholingsproces doorlopen. 'We noemen het bewegingsrepatronen', zegt Mike. 'De meest effici?nte loopbeweging is wanneer het lichaam zeer weinig op en neer beweegt (minimaal terugveren), de armen ontspannen zijn terwijl ze bewegen, maar als mini-zuigers naar voren en naar achteren en de benen fietsen met de hiel boven je knie wanneer het is van de grond. 'Zijn advies is:

1. Niet overdrijven

Je voeten moeten onder je lichaam landen (zwaartepunt) niet ervoor (te snel).

2. Je zou licht op je voeten moeten landen.

De meest effici?nte manier is op de ballen van je voeten. Als je van teen tot teen loopt, oefen dan Nike Air Max Command Donna lichter landen en minimaliseer de tijd dat je op de grond bent. Om te veranderen naar hardlopen op de ballen van de Nike Air Vapormax Womens voeten (zonder eerst de hiel naar beneden te drukken) oefen je tien minuten per keer, zodat je er geleidelijk aan kunt wennen.

3. Beweging van het onderbeen

Wanneer je voet de grond verlaat, breng je je hiel omhoog naar je achterwerk om de hamstrings (de achterkant van je been) en je gluteus maximus (je buikspieren) samen te trekken. Dit cre?ert een fietsbeweging en verkort je paslengte.


Вт июл 10, 2018 10:42
Профиль
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]



Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  

Internet Map

Rambler's Top100 cron

Email: support@sumqayit.ru
Copyright © 2008-2009 Форум, посвященный городу Сумгайыт, Сумгаит, Sumqayit, Sumqait
Powered by phpBB © phpBB Group.
Вы можете создать форум бесплатно PHPBB3 на Getbb.Ru, Также возможно сделать готовый форум PHPBB2 на Mybb2.ru
Русская поддержка phpBB