Текущее время: Пн дек 17, 2018 17:55

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

aan het dragen van flats als een al lang perso 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение aan het dragen van flats als een al lang perso
Laat je niet misleiden door te denken dat goedkopere, vergelijkbare silhouetschoenen zullen werken. Ze zullen niet. Nike Air Force 1s (bij Nike Air Max 2017 Damen voorkeur de Jesters) in het wit. Als je ze schoonhoudt, kun je ze overal mee dragen: een pak, een spijkerbroek, een jurk. Bloshakken zijn echt het beste om in de stad rond te rennen! Ik vind eigenlijk dat een blokhak Nike Air Max 97 Damen van twee of drie centimeter comfortabeler is dan een flat, omdat het je wat ondersteuning geeft en je houding verbetert. Mijn all-time favorieten zijn By Far's Alana sandalen met lakleer, ik denk dat ik er echt in kan rennen. Er is iets soort van '90s en Prada-achtig aan de Nike Air Force 1 Femme dikke, hoekige hiel, en ze werken met Nike Air Max 1 Mujer vrijwel alles in mijn kast. Michelle USA heeft iets lagere blokhakken in de mooiste kleuren, ook. De designer Haley Boyd heeft de beste smaak, dus ik hou van alles wat ze doet (inclusief haar nieuwe badpak-samenwerking met Ephemera). Laat me dit voorafgaan door te zeggen, opgroeien was ik anti-kitten hakken. Ik snapte het gewoon niet - wat probeer je te zijn? Een www.felimaerz.de hiel of een platte? Dus ik leefde volgens de mantra, hoe hoger hoe beter. Fast-forward 15 jaar, en afgezien van mijn rijpere smaak (althans dat is wat ik mezelf Nike Air Max 90 Mujer vertel), mengen het werkleven en stiletto's in New York zich eenvoudigweg niet. Betreed mijn hernieuwde liefde voor de kittenhiel. Als ik iets meer wil dan mijn trouwe loafers, zijn deze Tibi Jase-muilezels mijn laatste obsessie.

?Ik ben vooral voor de patentlavendel. Maar ik zou Nike Air Max 90 Damen liegen als ik zou zeggen dat ik Nike Air Presto Mujer niet ook een grijs paar onder mijn bureau had. Eerst stond ik sceptisch tegenover het idee van een wig, gezien de laatste keer dat ik denk dat ik er een droeg die ouder was dan een decennium geleden en dat een leek op iets dat een Spice Girl zou kunnen dragen. Dat gezegd hebbende, ging ik door en kocht ik de Olympia-wiggen van Maryam Nassir Zadeh en ze zijn officieel mijn zomerschoen geworden, met name voor het kantoor. De hiel heeft precies de juiste hoogte om de Nike Air Presto Womens hele dag pijnloos rond te lopen, en de minimale vibe van de Nike Air Max 2017 Mujer schoen helpt om elke outfit aan te kleden. Ik draag ze om te werken met een spijkerbroek en een T-shirt voor een leukere versie van mijn dagelijkse, relaxte look, of met vrijwel elke jurk of rok. Zelfs voordat ik de nieuwe moeder fase van mijn leven en garderobe betrad, had ik een hekel aan hakken. Nu ik 7 Nike Air Force 1 Womens maanden oud ben, is alles met een harde zool (of veters of gespen) gewoon meer dan ik aankan. Maar sneakers zien er over het algemeen niet chic uit, omdat ik 5'3 "ben. Daarom ben ik loyaal aan het nieuwe direct-to-consumer comfortschoenenmerk Hopp, ontworpen door mijn middelbare schoolvriend Eree Kim, die een beetje leest als Easy Spirit zoals opnieuw bedacht door Phoebe Philo: de schoenen zijn minimalistisch met een beetje hoogte, maar ze zijn vervaardigd door old-school comfort-schoen bedrijf SAS, dus ze hebben veerkrachtige polyurethaan zolen, zachte gewatteerde voering om blaren Nike Air Max 1 Femme te voorkomen, en ingebouwde steunzolen.

Als je ze eenmaal hebt geprobeerd, is het eigenlijk Nike Air Max 90 Homme moeilijk om terug te gaan naar iets anders - ze zijn zo comfortabel dat ik ze draag om te protesteren tegen marsen. De nieuwe collectie heeft een paar leuke www.thomaspolly.fr/ sandalen, maar ik vind deze muilezels leuk omdat ik er in kan glijden zonder me om te buigen (cruciaal als ik mijn dochter de deur uit breng). Ze slanken benen en zien er chique uit op een merkwaardig soort manier, en de lichtblauwe kleur is onverwacht maar nog steeds Nike Air Max 90 Damen Rosa neutraal. En nog een bonus: ze zijn gemaakt in Texas, VS. Ik ben best toegewijd aan het dragen van flats als een al lang persoon die behoorlijk wat rondloopt overdag. Ik denk dat Roger Vivier zijn best doet om altijd chique en comfortabele werkschoenen te maken, van sandalen Nike Air Max 2017 Hombre tot opgesmukte flats tot comfortabele lage Nike Air Vapormax Femme hakken. Deze, en mijn beproefde en echte Adidas Campus-sneakers die ik vaak om mijn enkel rijg om ze vrouwelijker te maken, zijn echt mijn favoriete zomerse werkschoenen.

Пт июл 13, 2018 7:16

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]