Текущее время: Вт сен 25, 2018 5:51

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

jeg vil synkronisere med 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение jeg vil synkronisere med
Der var en tid, hvor jeg var frygtl?s. Trodsig. M?ske lidt tankel?s. Jeg kan huske i mine teenagere, tyverne og Adidas Zx 8000 Womens begyndelsen af ??trediverne at se l?bende som en spontan aktivitet, som jeg kastede ind i min daglige eller ugentlige tidsplan, og det Nike Air Max 95 Donna sidste, jeg t?nkte p?, var at k?re sikkerhed.

Jeg har aldrig fulgt nogen form for tr?ningsprogram eller regelm?ssigt m?nster. Det handlede Nike Air Max Tavas Dam om frihed. Livet forandrer sig og har en ung familie holdt fast i min l?bende l?b, men da jeg rigtig vendte tilbage til l?b (min tredje datter var omkring tre og jeg virkelig n?d til at ?del?gge v?k fra hjemmet) fandt jeg, at jeg var en anden v?sen. Jeg ?nskede ogs? forskellige ting at k?re (mig tid, nye m?l, stress relief, for at tune min krop) og jeg var ikke s? h?rd som mit yngre selv.

Der var en tid, hvor jeg aldrig ville overveje at k?re med en telefon; nu ville jeg nok aldrig l?be uden en. Og nej, det er ikke bare fordi jeg kan lide at tage en selfie eller fordi jeg vil synkronisere med Strava, n?r min k?rsel er f?rdig.

Efter sygdom for fire ?r siden var jeg ganske rystende p? mine f?dder Nike Air Max 270 Mujer i lang tid. K?rer var langsom men stabil. I lang tid f?lte jeg mig ofte helt spredt ud. En gang - og den eneste gang nogensinde - m?tte Nike Air Max Jewell Mujer jeg g? hjem, jeg f?lte mig s? rystet. Jeg begyndte at tro, jeg skulle tage en telefon, n?r jeg k?rer, "bare i tilf?lde". Jeg er ikke sikker p?, hvad det var, jeg var bekymret for, men der er ikke altid nogen derhjemme for at komme og hente dig, hvis du vil afkorte din tr?ning. Og s? kender vi alle en person som min ven Julia, som var ude at k?re p? South Downs, gled, faldt og alvorligt s?ret sit ben. Yep, pludselig k?rer med en telefon syntes som en meget bedre idé.

Sikkerhed er s? vigtig for hver enkelt l?ber, og som coach har jeg altid en telefon, n?r jeg leder en session, bare i tilf?lde.

Пт июл 13, 2018 7:54

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]