Текущее время: Вс авг 19, 2018 10:20

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

Mijn genen toonden mijn 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение Mijn genen toonden mijn
Ik moet toegeven dat ik ge?ntrigeerd Nike Air Max 2016 Mujer was om meer te weten te komen over wat er in mijn lichaam gebeurt op microscopisch niveau. Toen Olivier me vertelde dat hij mijn resultaten had - en dat ik 'verrast' zou zijn - vroeg ik me af of ik op een keerpunt in mijn Adidas Yeezy Boost 350 Damen training zat ... Zou ik alles anders doen dan nu? Was ik echt de volgende Fatima Whitbread? Voor elk cruciaal gen dat in de sporttest wordt geanalyseerd, krijg je een meting. Dit laat zien of uw lettervariatie een lage impact heeft (u hoeft geen drastische veranderingen in uw levensstijl aan te nemen), matige impact (sommige worden aanbevolen) of hoge impact (veranderingen in levensstijl en training zijn nodig om uw genen te optimaliseren).

Een afzonderlijke DNA-test, hoe interessant de resultaten ook zijn, zal geen enkele renner transformeren. "Het aanvullen van de informatie die deze test geeft met coaching zal Adidas Zx 500 Donne cruciaal zijn om de manier waarop je loopt te veranderen," meent Olivier. "Je hebt een expert nodig om de juiste aanpassingen aan je training door te voeren.

Zonder deze expertise zult u waarschijnlijk alleen maar teleurgesteld zijn in wat de test u biedt. "Verwonding en herstel Ik had een hoge impactmeting, dus ik heb een Nike Air Max 90 Femme Noir et Rose hoger risico op letsel (dit is 100% waar). Olivier legde uit hoe vitaal kracht en conditietraining zal zijn voor mijn loopbaan op de lange termijn. Aangezien ik (eindelijk) dit aan het eind van afgelopen zomer ten volle heb overgenomen, zijn mijn letselkwesties dramatisch verminderd. Hij adviseerde ook voedingsinterventie, vooral calcium, magnesium en vitamine D, plus de omega-vetten, om de genezing van pezen te stimuleren. Mijn combinatie kan ook een indicator zijn van osteoporose (ik heb osteopenie, de voorloper ervan) dus Olivier verklaarde het belang van krachttraining om mijn botmassa te verbeteren - en dit is niet iets dat ik doe. Ontsteking Ik heb een gemiddelde impact en heb een langer herstel na de training nodig (iets dat ik het afgelopen jaar intu?tief heb gerealiseerd). En ik heb zeker meer tijd nodig om te herstellen na een lange run dan andere hardlopers die ik ken - ik ben nooit goed geweest in het twee dagen achtereen rijden, zelfs als de sessies gemakkelijk zijn.

Energie mobilisatie Ik heb een lage impact. Mijn genen toonden Nike Air Max Classic BW Mujer mijn afbraak van energie tijdens langere perioden van lichaamsbeweging is optimaal, waardoor ik een uithoudingsatleet. Het van vitaal belang zijn om te hardlopen is cruciaal, vooral op langere afstanden. Olivier zei ook dat ik 30 minuten voor het sporten koffie zou drinken als ik cafe?ne goed zou metaboliseren (jammer dat ik maar één kopje per dag kan drinken, maar dat is een ander verhaal).

Пн июл 30, 2018 7:17

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]