Текущее время: Вс авг 19, 2018 10:19

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

toestand echter verslechteren 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение toestand echter verslechteren
Hoe kunnen zowel Nike Air Max 95 Femme LBS-pati?nten de symptomen van IBS verbeteren als verergeren?

Hardlopen kan zowel de symptomen van IBS-pati?nten verergeren als verbeteren. Voor degenen die last hebben van obstipatie, "hardlopen kan de darm ontspannen ... en een meer regelmatige stoelgang veroorzaken", legt dr. Nick Read, medisch Nike Air Force 1 Mid adviseur bij het IBS-netwerk, uit. Lopen kan eveneens helpen de symptomen te verlichten voor diegenen die vinden dat hun symptomen voornamelijk door stress worden veroorzaakt. "Matige regelmatige lichaamsbeweging voorkomt de opbouw van stress en heeft de neiging symptomen te verlichten bij de meeste hardlopers", zegt Read.

Voor sommige hardlopers, vooral diegenen die last hebben van een verhoogde darmgevoeligheid, kan hardlopen de toestand echter verslechteren, waardoor ze veel stress en irritatie veroorzaken, omdat ze vaak gedwongen worden halverwege te stoppen om een ??toilet te vinden.

Voor beroemdheid sport presentator, enthousiaste duursporter en IBS-lijder Charlie Webster, is dit een veel voorkomend probleem. "Het is een nachtmerrie," zei ze. "Ik Nike Air Max 90 Mujer 2015 weet waar elk toilet is. Toen ik Nike Air Max 90 Womens Floral aan het trainen was voor mijn veertig loopbaan voor een voetbalclub (een uitdaging van 250 mijl), lachten sommige mensen die met me rennen en zeiden dat ik een boek moest maken met de beste toiletten in Groot-Brittanni? tijdens het hardlopen. Ik moest wel omdat ik soms zo wanhopig zou zijn en je het gewoon niet onder controle hebt. '

Er wordt gedacht dat de fysieke actie van rennen, waardoor Nike Air Vapormax Womens de darm op en neer "wriemelt", deze drang naar het toilet kan induceren, maar dit blijft onverklaard.

Het tijdstip speelt ook een belangrijke rol bij het bereiken van de symptomen. "IBS-symptomen zijn vaak erger 's morgens en na het eten", legt dr. Juliet McGrattan uit, met veel irritatie voor diegenen die proberen hun training vroeg in de ochtend vóór het werk in te perken. Een plotselinge sprint om een ??toilet te vinden voor een race kan ook een belangrijk aandachtspunt voor IBS-pati?nten worden, gezien hun vroege starttijd.

Ср авг 01, 2018 9:13

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]