Текущее время: Вт авг 21, 2018 14:52

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

bug en bleef mezelf 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение bug en bleef mezelf
Na twee moeilijke Adidas Yeezy 350 Boost Femme jaren tussen 2010 en 2012, waarbij zes ronden van de IVF-behandeling zonder succes werden doorlopen, ging Kay aan de slag als middel om stress te Adidas Zx 500 Femme verminderen. "Het is een zeer emotioneel proces en in die tijd heb ik er veel aan gedaan om de feiten over IVF te kennen", zegt Kay, "ik gebruikte rennen als een manier om mijn gedachten eraf te halen, mijn hoofd leeg te maken en niet 24/7 scherp te stellen over de behandeling. "Sindsdien heeft Kay enorm veel therapeutische inspanningen geleverd door een reeks moeilijke levensgebeurtenissen, waaronder een moeilijk adoptieproces en ook toen haar vader twee jaar geleden ziek werd. "Ik gebruikte opnieuw rennen om de stress te verlichten en er even vanaf te komen. Voor mij is hardlopen erg therapeutisch. "

Hoewel Kay aanvankelijk niet voldoende zelfverzekerd genoeg was om deel te nemen aan races Adidas Superstar Womens Blue of lid te worden van een club, was ze meteen na haar eerste run meteen verslaafd. "Ik kan me niet herinneren hoe ver of hoe lang ik die Nike Air Force 1 Mujer eerste keer was, maar ik herinner me dat het goed voelde en dat mijn hoofd helderder was," zei ze. "Ik kreeg al snel de lopende bug en bleef mezelf uitdagen om verder te lopen zonder te lopen."

De grootste uitdaging waar Kay voor staat als een blinde loopster onderhandelt over het terrein onder haar en het pad verderop. "Ik moet op oneffen oppervlakken letten, omdat ik niet weet wanneer het Asics Gel Lyte 5 Dam niveau verandert, of niet altijd gaten, stenen of takken waarneem om overheen te struikelen", zei ze. "Ik heb een paar valpartijen gehad, maar tot nu toe niets belangrijks - vingers gekruist, zo blijft het!"

Navigatie is ook een uitdaging voor Kay: "Tijdens het hardlopen blijf ik bij plaatsen die ik ken, omdat ik geen GPS kan gebruiken om mijn weg naar huis te vinden. Tijdens races zie ik de borden of marshals niet altijd tot het laatste moment en heb ik eerder om aanwijzingen moeten schreeuwen! "

Kay vertelt ons echter dat ze de hardloopcommunity enorm ondersteunend vindt, wat haar uiteindelijk heeft toegestaan ??door te gaan met het ding waar ze het meest van houdt. Kay is nu lid van een hardloopgroep voor lokale moeders en vindt mede lopers, supporters en marshals op race-evenementen bijzonder behulpzaam en vriendelijk.

Чт авг 02, 2018 10:27

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]