Текущее время: Вс авг 19, 2018 10:19

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

als een middel om krach 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение als een middel om krach
Dementie treft 850.000 mensen in het VK, met voorspelde aantallen tot meer dan een miljoen in 2025. Nike Air Force 1 Low Alzheimer's Society is de belangrijkste steun en onderzoekskunst van het VK voor mensen met dementie, hun families en verzorgers, en we zijn er trots op Alzheimer's Society te ondersteunen als onze belangrijkste liefdadigheidspartner voor onze WR10K Race Series dit jaar. Alzheimer's Society financiert Nike Air Max 95 Womens onderzoek naar de genezing, de oorzaak en de zorg voor dementie en we zijn heel blij dat velen van jullie ervoor hebben gekozen om dit jaar voor de Alzheimer Society te racen. Om u een beetje meer inzicht te geven in hoe uw geld de Alzheimer Society kan ondersteunen in zijn doel om "betere zorg voor vandaag en uiteindelijk een remedie voor morgen" te vinden, heeft Alzheimer's Society deze korte video samengesteld. Toen ik voor het eerst barrecore a tegenkwam een paar jaar geleden zag ik de oh-zo 'Ra' Made in Chelsea-cast met hun beste Nike Free 5.0 Femme balletpresentaties in de chique Chelsea-studio aan Kings Road, ik had me niet voorgesteld dat ik een jaar of twee later onderhandelde over de weg barre. Hoewel ik de afgelopen maanden steeds meer barrecore-beoordelingen zag verschijnen en een enorme nadruk op de versterkende voordelen merkte, besloot ik Adidas Zx 8000 Womens dat het misschien de moeite waard was om deze met ballet ge?nspireerde klasse te onderzoeken met een minder satirisch oog, en dus ging ik naar een cursus in zijn Studio uit Chiswick.

Barrecore, zoals ik later ontdekte, lijkt misschien een trendy fitness-rage, gereserveerd voor enkele van de meest pretentieuze middenklasse-moeders van West-Londen, terwijl het in werkelijkheid een les is die gericht is op vrouwen die bereid zijn om wat ernstige pijn op te zuigen om te bereiken een aantal ernstige toning. En voor vrouwen die hardlopen, kan het geen betere manier zijn om spieren uit te rekken, te versterken en uit te lijnen, als een middel om kracht en flexibiliteit te ontwikkelen, cruciaal voor hardlopen. Dit is wat je van de klas mag verwachten.

Wat is het?

De oprichter van Barrecore, Niki Rein, bracht de klas naar het Verenigd www.donjigifest.fr Koninkrijk in 2009 na zijn verhuizing naar Londen vanuit de VS. Na het zien van een enorme vraag naar dans-gebaseerde oefeningen in een klassenformat, begon Niki barrecore, baserend de klasse op een culminatie van het stemmen en beeldhouwwerkmethodes, die zij in de loop van de jaren had gezoet, terwijl het onderwijzen en het praktizeren van yoga. Veel oefeningen zijn afkomstig van zowel yoga als pilates en ook enkele oefeningen met een vrij gewicht van klassieke krachttraining. Barrecore is ontworpen om spieren te versterken en te verlengen met behulp van kleine, isometrische bewegingen en lichaamsgewicht als weerstand. Door barrecore-lessen en privétraining word je uitgedaagd om je kracht en flexibiliteit te vergroten.

Wat houdt de klas in?

Пт авг 03, 2018 10:52

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]