Текущее время: Вт дек 11, 2018 9:57

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

fungerer ved at synkronisere 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение fungerer ved at synkronisere
For nogle m?neder siden stoppede min ven Sam ved Adidas Eqt Support Adv Womens klinikken for et l?b. Sam og jeg deler en k?rlighed til at eksperimentere med l?besko, men jeg opdagede Nike MetCon 2 Mujer den dag, at vi ogs? deler en fascination med tech gadgets og iPhone apps. Sam havde medtaget et nyt ur, han spillede med, Magellan Echo, og da han forlod, vidste jeg, at jeg m?tte have en (l?s Sams Echo review her).

Da jeg gennemg?r l?bende redskaber til at leve, kan jeg retf?rdigg?re en s?dan ekstravagance, selvom jeg allerede ejer et GPS-ur (Garmin 620). Jeg regnede med, at hvis jeg kunne lide det meget, ville jeg h?nge p? det, og hvis jeg ikke kunne lide det, ville jeg skrive en anmeldelse og sige s? meget, s? s?lge det p? Ebay. Efter mere end en m?ned med konsekvent brug kan jeg nu sige, at dette ur ikke g?r overalt. Jeg elsker absolut Echo.

For det f?rste er Magellan Echo ikke et GPS-ur, lad os v?re klar over det fra Adidas Ultra Boost Femme starten. Det er faktisk en temmelig ubrugelig stykke tech p? egen h?nd. Det har ikke en stopur eller Adidas Superstar Womens Pink alarm s? vidt jeg kan fort?lle. Alt det g?r er at vise tid og dato. Men par Echo med en iPhone, og du har et af de sejeste leget?j jeg har spillet med i et stykke tid. Ekkoet fungerer ved at synkronisere med en app p? din telefon. Det viser data indspillet af telefonen via appen direkte p? dit h?ndled. Knapperne p? ekkoet bliver ogs? styr p? din telefon. Du kan starte og stoppe din tr?ning, pause musik, springe sange osv. Alt fra dit h?ndled uden at skulle r?re ved din telefon. Hvis du ikke k?rer med en iPhone og ikke har nogen interesse i at g?re det (Magellan h?vder android support kommer snart), s? kan du stoppe med at l?se denne anmeldelse, da uret ikke er for dig. Uden en parret telefon er uret dummere end et grundl?ggende stopur. Personligt plejede jeg aldrig at k?re med min iPhone, dels fordi jeg altid hadede at k?re med Nike Air Presto Womens en telefon, der var fastgjort til min arm. Jeg har dog fundet, at hvis jeg kan l?gge den i min jakkes brystlomme om vinteren eller holde den i sommer (ved hj?lp af enten en Go-Strap eller HB Tune h?ndholdt sag), kan jeg tage det sammen med minimal indblanding .

Mit tr?nings kit i den sidste m?ned eller to har stort set v?ret min iPhone stashed i en jakke lomme, Magellan uret p? mit h?ndled og et par bluetooth hovedtelefoner under min vinter hat. Telefonen afspiller musik og feeds k?r delt opsummeringer gennem hovedtelefonerne, og sender realtidsl?bsdata til uret. Uret styrer telefonen og musikken kommer gennem hovedtelefonerne. De tre enheder arbejder smukt sammen, der er ingen ledninger at rive med, og jeg beh?ver ikke at b?re min telefon p? min arm eller rod med det p? flugt.

Сб сен 29, 2018 7:46

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]