Текущее время: Вс окт 21, 2018 6:17

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

je pols zonder je telefoon 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение je pols zonder je telefoon
Een paar maanden geleden stopte mijn vriend Sam bij de kliniek voor een run. Sam en Nike Air Max Thea Womens ik delen de liefde voor het experimenteren met hardloopschoenen, maar ik ontdekte die dag dat we ook een fascinatie delen met technische gadgets en iPhone-apps. Sam had een nieuwe wacht meegebracht waar hij mee speelde, de Magellan Echo, en tegen de tijd dat hij wegging wist ik dat ik er een moest hebben (lees Sam's Echo-recensie hier).

Gezien het feit dat Adidas ZX 700 Mujer ik loopwerk voor de kost ben, kan ik een dergelijke extravagantie rechtvaardigen, hoewel ik al een GPS-horloge bezit (Garmin 620). Ik dacht dat als ik het leuk vond dat ik het vasthield, en als ik het niet leuk vond, zou ik een recensie schrijven die zoveel zegt als dat ik het op eBay zou verkopen. Na meer dan een maand van consistent gebruik kan ik nu zeggen dat dit horloge nergens heen gaat. Ik ben helemaal weg van de Echo.

Ten eerste is de Magellan Echo geen GPS-horloge, laten we daar vanaf het begin duidelijk over zijn. Het is eigenlijk een vrij nutteloos stukje technologie op zich. Het heeft zelfs geen stopwatch of alarm voor zover ik kan zien. Het enige dat het doet is de tijd en datum weergeven. Maar, combineer de Echo met een iPhone en je hebt een van de coolste speeltjes waarmee ik heb gespeeld in een tijdje. De Echo Nike Air Max 1 Damen functioneert door te synchroniseren met een app op je telefoon. Het toont gegevens die door de telefoon via de app rechtstreeks op uw pols zijn opgenomen. De knoppen op de Echo worden ook bedieningselementen voor uw telefoon. Je kunt je training starten en stoppen, muziek pauzeren, liedjes overslaan, enzovoort, allemaal vanuit je pols zonder je telefoon te hoeven aanraken. Als je niet met een iPhone werkt en geen interesse hebt om dit te doen (Magellan beweert dat Android-ondersteuning komt binnenkort), dan kun je stoppen met het lezen van deze recensie want het horloge is niets voor jou. Zonder een gekoppelde telefoon is het horloge dommer dan een gewone stopwatch. Persoonlijk liep ik nooit met mijn iPhone, deels omdat ik altijd al een hekel had aan hardlopen met een telefoon die aan mijn arm was bevestigd. Ik heb echter gemerkt dat als Nike Air Max 2015 Donna ik het in de winter in mijn jasje kan doen, of hem in de zomer in de hand kan houden (met behulp van een draagriem in de draagriem of een HB Tune-tas), ik het mee kan nemen met minimale interferentie .

Mijn workout-set voor de laatste maand of twee was vrijwel mijn iPhone in een jaszak, het Magellan-horloge om mijn pols en een paar bluetooth-koptelefoons Nike Air Max 97 Femme onder mijn muts. De telefoon speelt muziek af en feeds voeren gesplitste samenvattingen door via de hoofdtelefoon en sturen de real-time run-gegevens naar het horloge. Het horloge regelt de telefoon en de muziek via de hoofdtelefoon. De drie apparaten werken prachtig samen, er zijn geen kabels om mee te rommelen en ik hoef mijn telefoon niet op mijn arm te dragen of er op de vlucht mee te rommelen.

Сб сен 29, 2018 7:47

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]