Текущее время: Вс окт 21, 2018 6:40

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

der gives den potentielle 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение der gives den potentielle
For to dage siden modtog jeg en stor konvolut i posten, der indeholdt marts-udgaven af ??Runner's World. Det f?ltes lidt stivere end et typisk problem, og efter at have l?st et ledsagende brev fra Brooks, ?bnede jeg bladet for at finde ud af, at Brooks havde lagt en Nike Air Max Classic BW Mujer videoannonce inde for deres nye sko, Brooks Transcend.

Jeg er ikke sikker p?, om dette var en specialudgave kun for bloggere / medier. Jeg formoder, at der gives den potentielle udgift, der er involveret i en stor oms?tning af en annonce som denne. Men jeg m? indr?mme, at selvom jeg ikke har nogen interesse i skoen personligt (for tung for min smag), er videoannonsen temmelig darned, og jeg spekulerer p?, om vi ser et glimt p? fremtiden med denne form for reklame ( Tjek dette indl?g p? et Outside Magazine video eksperiment Nike Air Max Classic BW Mujer til en anden implementering)?

Tjek annonce i videoen nedenfor (klik p? gearet i YouTube-gr?nsefladen for at justere indstillingerne, hvis du vil se i HD): Sidste ?r gjorde Tony Post lidt af et plask, da han forlod sin stilling som CEO for Vibram USA lancerer sit eget fodt?jsfirma. Post f?rte Vibram igennem en periode, Nike Air Max 270 Femme hvor Fivefingers linje af "toe-shoes" var r?dt, og forlod ligesom VFF-salget syntes at v?re p? vej ud af en klippe. Hans nye firma, der hedder Topo Athletic (en kombination af de to f?rste bogstaver i hans for- og efternavn), udbr?d det f?rste fodt?j i slutningen af ??sidste ?r, og jeg m? sige, at jeg ikke var meget imponeret.

De indledende sko i Topo lineupet alle havde et split-toe, Tabi-stil design (se Topo RT billede nedenfor). Der er ikke noget, der n?dvendigvis er galt med en split-toe sko, men jeg tror de Nike Air Max 270 Damen fleste mennesker kunne se, at t?-sko-konceptet havde stort set k?rt sin kurs, og en Tabi-stil sko skulle v?re en h?rd s?lge som en mainstream produkt. Topo sendte mig et par par af de oprindelige sko, men jeg var lidt overrasket over at finde i dem en blanding af funktioner, der skulle fremmedg?re det meste af fodt?jsverdenen. Mainstream l?bere vil ikke g? til Tabi sko. Minimalistiske l?bere er meget mere tilb?jelige til at bide, men skoene havde en meget st?rk f?lelse af bue st?tte, hvilket er et anathema for de fleste Adidas Ultra Boost Mujer minimalister. Og s?lerne var langt fra minimal.

Сб сен 29, 2018 11:40

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]