Текущее время: Вс окт 21, 2018 6:11

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

de instellingen aan te passen 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение de instellingen aan te passen
Twee dagen geleden ontving ik een grote envelop in de mail die het maartnummer van Runner's World bevatte. Het voelde een beetje stijver dan een typisch probleem, en na het lezen van een begeleidende brief Nike Air Max 2015 Donna van Brooks opende ik het tijdschrift om te ontdekken dat Brooks een videoadvertentie had geplaatst Adidas Zx 750 Damen voor hun nieuwe schoen, de Brooks Transcend.

Ik weet niet zeker of dit een speciale editie was, alleen voor bloggers / media. Ik vermoed van wel gezien de mogelijke kosten die gemoeid zijn met de verspreiding van zo'n advertentie. Maar ik moet toegeven dat hoewel ik echt geen interesse heb in de schoen persoonlijk (te zwaar voor mijn smaak), de videoadvertentie best cool is en ik me afvraag of we een glimp van de toekomst kunnen opvangen met dit soort advertenties ( bekijk dit bericht op een video-experiment van Outside Magazine voor een andere implementatie)?

Bekijk de advertentie in de video hieronder (klik op het tandwiel in de YouTube-interface om de instellingen aan te passen als je deze in HD wilt bekijken): Vorig jaar maakte Nike Cortez Mujer Tony Post een beetje een plons toen hij zijn positie als CEO van Vibram verliet VS om zijn eigen Nike MetCon 2 Mujer schoenenfabrikant te lanceren. Post leidde Vibram door een periode waarin de Fivefingers-lijn van 'teenschoenen' roodgloeiend was en vertrok net toen de VFF-verkoop van een klif leek af te lopen. Zijn nieuwe bedrijf, genaamd Topo Athletic (een combinatie van de eerste twee letters van zijn voor- en achternaam), bracht eind vorig jaar zijn eerste schoeisel uit, en ik moet zeggen dat ik niet erg onder de indruk was.

De oorspronkelijke schoenen in de Topo-serie hadden allemaal een ontwerp in Tabi-stijl met een split-teen (zie de onderstaande Topo RT-afbeelding). Er is niets verkeerd mis met een schoen met een split-teen, maar ik denk dat de meeste mensen wel konden zien dat het concept van de teenschoen behoorlijk zijn gangetje had Nike Air Force 1 Damen gemaakt, en dat een schoen in de stijl van Tabi een zware verkoop zou worden als mainstream artikel. Topo stuurde me een paar paar van de oorspronkelijke schoenen, maar ik was een beetje verbaasd om een ??mix van functies te vinden die de meeste schoenenwereld zouden vervreemden. Mainstream-hardlopers gaan niet voor Tabi-schoenen. Minimalistische hardlopers zullen eerder bijten, maar de schoenen hadden een zeer sterk gevoel van steun aan de voetboog, wat voor de meeste minimalisten een gruwel is. En de zolen waren verre van minimaal.

Сб сен 29, 2018 11:41

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]