Текущее время: Вс окт 21, 2018 6:44

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

mijn dagelijkse werkpaard 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение mijn dagelijkse werkpaard
Dit is een gastenbeoordeling van Brad Patterson. Brad is elektrotechnisch ingenieur en woont in Grand Rapids, Michigan. - Pete, Runblogger.com

In tegenstelling tot veel andere Wave Sayonara-recensenten die ik tot nu toe op internet tegenkwam, ben ik geen enorm grote Mizuno-fanboy en ben ik pas sinds kort hun schoenen gaan gebruiken (na de nu Nike Air Max 2016 Mujer bekende valse aankondiging van de naderende doem van de Brooks-lancering).

Mijn eerste Mizuno-schoen was de Wave Precision 13, en hoewel ik hem graag gebruik voor lange runs en recovery-runs, vind ik het soms een "te veel" schoen om als mijn dagelijkse werkpaard te gebruiken. Dus, toen Adidas Yeezy 350 Boost Femme ik voor het eerst hoorde over de aankomende Sayonara, de specificaties las, en alle promo's zag, klonk dit als een schoen die in mijn stuurhuis zou passen - middelzware hiel- teendaling op 10 mm, vrij licht op 7.9 ons, en vermoedelijk zou dit een "snelle" schoen zijn. (Openbaarmaking: deze schoenen werden mij gratis toegestuurd als een mediamonster met dank aan Mizuno).

Het was met veel opwinding dat ik mijn paar Sayonaras voor de offici?le release naar me toe kon sturen. Ik moet Seth enorm bedanken bij Mizuno voor de aansluiting (uiteraard via Pete). Ik kreeg Nike Air Max Thea Womens de doos en trok ze uit voor mijn eerste inspectie van het ontwerp van de schoen en een snelle fotoshoot. [Opmerking: aangezien de Wave Sayonara de vervanger is voor de Wave Precision 13, zal ik in deze review veel naar de Precision verwijzen en de twee schoenen herhaaldelijk Nike Air Huarache Damen vergelijken.] De buitenzool op de voorvoet heeft funky kleine ronde "nubbies" die er esthetisch uitzien geweldig, en ze kunnen zelfs fatsoenlijke grip bieden op ruw terrein; maar ik vraag me af hoe snel ze verslijten. [Even terzijde, het materiaal wordt vermeld als "G3" op Running Warehouse, Nike Air Max 2017 Femme hoewel het naar mijn mening hetzelfde materiaal is als de X10 die op de hiel wordt gebruikt. Uit mijn ervaring met de buitenzool van de Precision 13, is het rubber X10 zeer goed en gaat lang mee met minimale slijtage.

Пн окт 08, 2018 11:55

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]