Текущее время: Вт дек 11, 2018 9:18

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

spise utrolig god 
Автор Сообщение

Сообщение spise utrolig god
Sidste vinter fik jeg en mail fra en olympisk. Jeg kan forsikre dig om, at dette ikke Nike Air Max 2017 Donna er en daglig begivenhed for mig! Lynn Jennings konkurrerede tre gange i de olympiske lege og vandt en bronze medalje i de 10.000 meter i Barcelona. Hun er nu direkt?r for l?belejrene i Craftsbury, VT, og spekulerede p?, om jeg m?ske ville v?re interesseret i at give nogle foredrag om motion fysiologi i de tre voksne lejre i sommer.

Jeg elsker at l?re, og det syntes som en god mulighed for at kombinere det, jeg elskede om mit gamle job med min nye karrierevej. Vi arbejdede tingene ud, s? jeg var en personale tr?ner til Marathon Week, og s? vendte jeg tilbage som g?stetal Nike Air Force 1 Womens for Masters Week og Open Running Week. Jeg tilbragte en god del af juli op i Northern Vermont, og det var en f?nomenal oplevelse. Det kunne have v?ret det mest behagelige job jeg nogensinde har haft!

Hvis du ikke er bekendt med Craftsbury Outdoor Center l?berlejrene, Nike Air Max Classic BW Womens er de stort set et sted for voksne (eller b?rn - de har ogs? gymnasier) for at g? i en uge for at l?be, spille, l?re, spise utrolig god mad , og har vin / ?l og ost partier i stedet for kunst et h?ndv?rk. Det er ligesom himlen for en l?ber! Udover v?rtslejre (sculling og langrend i till?g til l?b) er Craftsbury et tr?ningscenter for verdensklasse skil?bere og scullers. At v?re i n?rv?relse af s?danne h?jt niveau atleter hver dag giver stedet en s?rlig f?lelse, og det er et godt sted at give en gnist for at hj?lpe dig med at tr?ne din tr?ning til n?ste niveau.

Min rolle Adidas NMD Damen p? l?beboligerne i sommer var at starte hver uge med et foredrag om tr?ningsfysiologi, der ville danne grundlag for at l?re om forskellige tr?ningsmetoder, og hvorfor de er gavnlige for et velafrundet l?bende program. Jeg foredragte om metaboliske veje, VO2max, Nike Air Huarache Damen laktatgr?nse, ?konomi og lignende. Jeg gav ogs? pr?sentationer p? l?besko en l?bende form, som var fra hvad jeg forst?r nye tilf?jelser til lejeprogrammet.

P? campens anden dag gik atleterne til banen for en tr?ning, hvor jeg filmade dem fra siden, forresten og tilbage med mit h?jhastighedskamera. Derefter senere p? dagen gjorde vi en gruppegangsanalyse - det var superindlysende at g?re det p? denne m?de, da vi virkelig kunne se, hvordan variable mennesker er, og vi alle l?rte af hinanden.

Вт окт 09, 2018 7:31

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]