Текущее время: Вт дек 11, 2018 9:54

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

oede greep op hen te krijgen 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение oede greep op hen te krijgen
Een van de dingen die ik zo leuk vind aan de zool is dat deze volledig contact maakt - Adidas NMD Femme geen uitsparing onder de boog zoals bij sommige andere Merrell Barefoot-schoenen. Dit zorgt voor een zeer soepele rit. De buitenzool is zwaarder dan de Trail Glove, maar slechts in geringe mate. Dit is geen Nike Air More Uptempo Femme modderschoen zoals een Inov-8 X-Talon, maar ik heb geen tractiekwesties gehad op een van de paden die ik heb gerend (hoewel ik toegegeven heb dat ik geen dikke modder heb aangepakt). Het voordeel van het platte neusontwerp is dat de schoen goed op wegen en paden kan worden verwerkt, waardoor het een solide hybride schoen is. De rit op de weg is stevig en voelt goed op zachtere oppervlakken.

Prestatie
Zoals ik in het begin al zei, heb ik ongeveer 25 mijl in de Ascend Gloves gestopt. Ze zijn vergelijkbaar genoeg met andere Merrell-schoenen waarvan ik denk dat dit voldoende is om een ??goede greep op hen te krijgen, en de ervaring tot nu toe is zeer positief. Mijn eerste run in hen was een snel 3-mijls parcours in Oregon, en mijn onmiddellijke reactie was dat ze heel leuk waren om in te rennen, vooral bergafwaarts. Zeer Nike Air Max Jewell Mujerherinnerend aan de Inov-8 Trailroc 235. Ik heb nog eens 10Asics Gel Quantum 360 Femme -15 trail-mijlen teruggezet in NH, samen met 5-10 op de weg, en de schoenen hebben zo ongeveer alles goed aangepakt. Ik nam ze vorige week zelfs mee op een kampeertrip en droeg ze bijna uitsluitend op pad, inclusief een hele dag in Santa's Village. Ze zijn super comfortabel als casual schoen, en ik ben dol op hun veelzijdigheid.

Conclusie
Als je op zoek bent naar een trail-schoen zonder sporen, met een rock-plate en een brede toebox, dan is de Merrell Ascend Glove zeker een te overwegen schoen. Zoals een paar keer genoemd, zouden de naaste Nike Air Force 1 Damen concurrenten de Inov-8 Trailroc 235 en Altra Superior zijn, en misschien de New Balance MT10 (hoewel het een rotsplaat mist). De Ascend Glove bezit is van al deze, en naar mijn mening is het de mooiste van het stel (omdat we allemaal weten dat dit de reden is dat de meeste mensen een schoen kiezen!).

Ср окт 10, 2018 9:24

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]