Текущее время: Вс окт 21, 2018 6:37

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

og for den erfarn 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение og for den erfarn
De eneste data, jeg typisk kigger p?, er ikke optaget ombord p? FR10 er h?jden (for Asics Gel Lyte 5 Femme eksempel kan du ikke f? elevation i SportTracks). Men n?r du uploader dataene fra uret til Garmin Connect, kan du se en elevationsprofil, der er baseret p? dit GPS-spor (jeg formoder, at et sted som MapMyRun eller GMap Pedometer beregner elevationsprofiler, n?r du opretter en rute manuelt p? en kort). Ellers er de data, jeg f?r i Sporttracks, i det v?sentlige den samme som de data, jeg f?r fra 610.

Resumé
I betragtning af at Garmin Forerunner 10 er placeret som et GPS-ur p? startniveau, forventede jeg ikke at elske det s? meget som jeg g?r. Alt det g?r, det g?r det godt, og for de fleste af mine k?rsler er det virkelig alt, hvad jeg har brug for. Det eneste sted, det falder bag lidt, er, n?r jeg har brug for mere detaljerede runde data til en intervall tr?ning. Bortset fra det kunne jeg nemt se at bruge dette er mit fuldtids GPS-Adidas Gazelle Damen ur og givet hvor meget Nike Air Presto Dames mindre og lettere det er end FR610, jeg er halvt fristet til at k?be en til mig selv som en hel dags ur og gemme FR610 til mere komplekse tr?ningsprogrammer (selvom jeg har sv?rt ved at begrunde k?bet til min kone!).

FR10 er et ideelt GPS-ur for en begynderl?ber, og for den erfarne l?ber, der ikke er meget bekymret for noget udover, hvor hurtigt og langt de l?b, er det lige s? godt valg. P? $ 129,99 MSRP prisen er lige s? godt. Jeg tilbragte meget af i g?r i et m?de med Merrell fodt?j, der var til stede af flere l?bende biomekanik eksperter. Et af de ting, vi alle beklagede, var laserfokus p? fodstrejke, der er opst?et fra den barfodet l?bende debat og resulterende diskussioner om, hvilken type l?bende form der er bedst. L?bende formular synes at v?re blevet synonymt med fodstrejke, og fremadg?ende sl?ende synes Nike Air Force 1 Womensat v?re blevet Nike Air Max Classic Bw Femme synonymt med barfodet l?bende. Dette frustrerer mig, da der er meget mere at k?re form end fodstrejke, og jeg tror, ??at der muligvis er flere vigtige aspekter ved at k?re form, der er p?virket af l?bende barfodet, end hvor foden g?r f?rste kontakt.

Efter m?det i g?r vendte jeg tilbage til mit hotelv?relse for at finde en masse referencer til en artikel, der netop var blevet offentliggjort p? New York Times Well Blog. Artiklen var titlen "Er Barefoot-Style Running Best? Nye Studier Cast Doubt "og blev ledsaget af et k?mpe billede af Vibram Fivefingers skoene (som underligt er blevet synonymt med barfodet l?bende - de er ikke!). Artiklen fortsatte med at diskutere en unders?gelse fra UMass udgivet online i sidste m?ned p? Journal of Applied Physiology.

Ср окт 10, 2018 11:58

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]