Текущее время: Вс окт 21, 2018 7:41

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

udviklingsfeedback for GoBionic 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение udviklingsfeedback for GoBionic
I l?bet af de sidste par ?r har jeg haft mulighed for at udf?re produkttest og udviklingsarbejde med performancechoenen hos Skechers. Det har v?ret en utrolig sjov proces, og f? se at se de forslag, du laver, finder deres vej ind i en sko, der udgives p? markedet, er helt et spark!

Jeg har f?et g?et for at tale om den nyeste udgivelse fra Skechers, Adidas Stan Smith Femme GoBionic Trail. Jeg havde en masse input p? GoBionic road sko, og var sp?ndt, da jeg h?rte, at de ville skabe en trail version. Da jeg modtog Nike Air Max Zero Damen mit f?rste tidlige produktionspar, skuffede det ikke. Bl?d f?ler underfod, bred toebox, luggy sole og 4mm drop med inders?len (nul dr?be Nike Air Max Plus TN Mujer uden).

I betragtning af at jeg for det meste er en road runner, holdt jeg stort set til side om udviklingsfeedback for GoBionic Trail - l?bere som mine venner Nate og Caleb er meget mere kvalificerede til at kommentere en sko designet til lange miles p? stier. Men baseret p? de k?rsler, jeg har gjort i skoen, ville jeg rangere det blandt de bedste af traileskoene, jeg personligt har brugt til den type l?b jeg g?r (for det meste blander lysvej og vej). Min tr?ner Caleb Masland bar GoBionic Trail til en sejr p? HAT 50K i marts, og han skrev bare sin anmeldelse af skoen sammen med nogle kommentarer til hans rolle i designprocessen. Her er et uddrag af hvad han m?tte sige om at bruge dem i l?bet:Nike Air Max 90 Femme

"Jeg havde disse sko (faktisk den sidste test runde version), da jeg k?rte HAT Run 50k i marts. Det l?b best?r af en kombination af single Nike Air Vapormax Mujer track, gr?s, fortov, grus og 4 dybe str?mkrydsninger. Jeg har valgt disse sko, fordi de er alsidige. De f?ler sig s? godt p? de h?rde veje, som de g?r p? stier, og de greb i mudderet lige s? godt som andre sko. Jeg var meget tilfreds med deres pr?stationer, og jeg krediterer et godt skovalg som en af ??grundene til at jeg kunne vinde l?bet. "

Пт окт 12, 2018 6:20

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]