Текущее время: Ср ноя 14, 2018 9:50

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

vil jeg tage en anden taktik 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение vil jeg tage en anden taktik
Hvert ?r omkring denne tid har min kone og jeg den samme diskussion. Det er en uge eller s? fra jul og hun sp?rger mig hvad jeg vil have "Santa" for at bringe mig p? den store dag. Hun venter p? hendes frustration, at alt jeg kan lide er at k?re gear og dyre elektroniske enheder (hun har f?et mig fast) og fort?ller mig, at hun aldrig kan komme med noget for at f? mig, fordi "Du k?ber bare alt selv!" (Skyldig som ladet) . Mit svar er normalt,Adidas Superstar Womens at jeg ikke har brug for noget (sandt), men som vi alle ved, besvares der ingen steder i denne form for diskussion. Jeg er sikker p?, at mange af jer kan relatere, m?ske har mange af jer faktisk v?ret involveret i den samme samtale inden for de sidste par uger.

Lad os se realitet - Hvis du l?ser dette indl?g, er du enten en l?ber eller er p? en eller anden m?de forbundet med en (min kondolence). Desuden er du enten blevet spurgt af en elskede, hvad du vil have til Nike Air Vapormax Damen din F?dselsdag / Jul / Hanukkah mv., Eller du s?ger at f? den perfekte overraskelse noget for l?beren i dit liv. I stedet for at g?re, hvad de fleste k?rende hjemmesider g?r for gaveindl?g denne gang p? ?ret (en liste over specifikke ting, der m?ske eller ikke er af interesse), vil jeg tage en anden taktik og lade dig ind i en runneres sind. Mit sind. Min forstyrrede, l?bende Nike Air Max 1 Femmebesat mind. Jeg vil fort?lle dig, hvad jeg som l?ber ?nsker til jul (v?r s? velkommen til at erstatte din yndlingsferie eller lejlighed her).

Lad os starte med det mest grundl?ggende sp?rgsm?l. Vil jeg k?re gear til jul? Svar: ja! En emphatic ja! Men her er sagen - jeg er meget kr?sen. Nogle ting er sikre k?ber, andre er ikke. Lad os g? igennem nogle muligheder.

Sko
Selvom jeg har omkring en milliard par l?besko, ville modtagelse af et andet par under tr?et om Nike Air Max 2017 Womens julemorgen v?re en kilde til stor gl?de. Jeg vil nok s?tte dem om morgenen, l?be et par omgange op og ned ad gaden for at teste dem ud (hej skat, se hvor hurtigt jeg kan l?be i disse nye sko!) Og hold dem p? mine f?dder for resten af dagen (herunder n?r jeg er tuckered ud og snoozing p? sofaen mens b?rnene hopper p? mit hoved). Medmindre din l?ber er en hengiven barfod, vil sko altid Adidas Superstar Womens Gold blive v?rdsat. Altid.

Ср окт 17, 2018 7:54

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]