Текущее время: Пт ноя 16, 2018 20:59

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

de enige oplossing 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение de enige oplossing
Sommige hardlopers hebben nu geen problemen met het verwerken van deze hoeveelheid kracht. Ze hebben een goede structuur, goede mechanica, goede kracht, stabiliteit en balans. Ze kunnen mijl na mijl rennen zonder zwaar gewond te raken, omdat hun lichaam optimaal werkt om de toegepaste krachten aan te kunnen. Andere mensen hebben een slechte sterkte, stabiliteit, balans, etc. Ze kunnen bijvoorbeeld een onevenwicht in structuur of spierkracht hebben. Ze hebben misschien een slechte looptechniek. Ze kunnen een anatomische afwijking hebben waardoor het moeilijker wordt om bepaalde typen kracht op een bepaalde manier te gebruiken. Nike Air Max 95 Womens Maar hier is het belangrijkste punt - al deze dingen zijn force modifiers. Ze veranderen hoeveel kracht er op welk moment tijdens stand wordt uitgeoefend, en ze be?nvloeden waar specifieke krachten op het niveau van weefsels worden toegepast. Iemand met een zwakke gluteus medius aan de ene kant kan bijvoorbeeld een heupinstabiliteit hebben waardoor hij op een niet-optimale manier krachten op de knie kan beheersen. Dit kan leiden tot letsel zoals ITBS of patellofemoraal pijnsyndroom.

Ik zou schoenen samenvoegen met al deze andere factoren als een force modifier, omdat ze wel veranderen hoe krachten worden toegepast op het lichaam. Ze kunnen de stabiliteit, het draaimoment en de timing en de kracht van de krachttoepassing veranderen. Ze kunnen veranderen waar specifieke krachten worden uitgeoefend - een goed voorbeeld hiervan Nike Air Pegasus 83 Mujer is de verhoogde belasting van de kuitspieren in schoenen met een lage dropping. Zoek het verkeerde paar schoenen bij elkaar met een loper die verder gezond is en de schoenen zelf kunnen de krachttoepassing op zo'n manier aanpassen dat een blessure ontstaat. Dit kan de andere kant opgaan: naar minder schoenen of blootsvoets gaan en de geforceerde toepassing wordt aangepast op manieren die positief of negatief kunnen zijn. Welk resultaat optreedt, is zeer individueel en is afhankelijk van alle hierboven besproken dingen (de inherente kracht, stabiliteit, structuur, enz. Van een individu). Ik zou hier ook de geschiedenis van de schoenen dragen. Soms kunnen lopers zich aanpassen aan krachten in de loop van de tijd en nieuwe schoenen werken prima, soms kunnen ze dat niet en de enige oplossing is om schoenen te dumpen en iets Adidas Superstar Mujer Colores anders te proberen.

Omdat ik de afgelopen 5 jaar waarschijnlijk meer dan 75 paar schoenen heb gerund, kan ik met zekerheid zeggen dat er bepaalde schoenen zijn die me pijn hebben gedaan. Mijn meest recente voorbeeld is de New Balance MT110 - de schuine zool zorgt ervoor dat mijn voeten er altijd overdreven in gaan staan, en ik heb een zeer tere, achterste tibiale pees ontwikkeld na een lang spoor in de schoenen. Nooit de pijn gehad in een andere schoen. Zou ik kunnen aanpassen met voortgezet gebruik? Misschien, maar waarom zou ik me willen aanpassen aan een schoen die me pijn doet wanneer er equivalent gebouwde en geprijsde opties zijn die me geen problemen bezorgen? Een ander voorbeeld zijn de Vibram Fivefingers - ik krijg vaak pijn onder mijn tweede middenvoetsbeentje Adidas ZX 850 Womens nadat ik er lang in heb gerend, en voel dit nooit in andere Nike Air Max Command Femme schoenen. Ik vermoed dat het te maken heeft met fit en een resulterende vermindering in het vermogen van mijn tenen om te buigen en de last te delen tijdens het opstijgen (om nog te zwijgen van het feit dat het ontbreken van kussen waarschijnlijk de focale belasting op het tweede hoofd verhoogt). Een derde voorbeeld - voordat ik de voorvoetband doorsneed, veroorzaakte de New Balance MT10 me aan één kant slechte ITB-pijn. Nooit gebeurd in een andere schoen, en de pijn ging weg nadat ik de band had afgesneden. Ik zou kunnen doorgaan ...

Чт окт 18, 2018 7:29

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]