Текущее время: Сб дек 15, 2018 3:42

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

fordi det var ucharteret 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение fordi det var ucharteret
Min erfaring med at arbejde for Nike i de tidligste ?r viste mig, hvordan lidenskab og ?nsket om at skabe et overlegen produkt til folk, der virkelig ?nskede det, kunne br?nde et team af dedikerede iv?rks?ttere. Nike var en "g? som du Adidas NMD Damen vokser" type virksomhed i de tidlige dage, og det var denne unikke kombination af kreativ Nike Air Force 1 Dames frihed og hold-drev, der hjalp med at skabe et af de mest succesrige m?rker hele tiden.

Nike, der nu er mere end 30 milliarder dollar, har ikke altid det v?ld af ekspertise og innovationsressourcer, det g?r i dag. Det blev opfattet af en lille gruppe af elite l?bere, der var frustreret over deres muligheder, og ?nskede at skabe den bedste l?besko p? markedet. De vidste ikke noget om den tekniske knowhow om at bygge en sko. Hvad de havde, var imidlertid et st?rkt og sultent hold, der var dedikeret til dr?mmen og til hinanden. Sandsynligvis var det Nike's tidlige skydeproces var hemmeligheden for deres succes. Da jeg begyndte min karriere hos Nike i 1976 som medarbejdernummer 102, var der ingen fodt?jseksperter eller industrielle myndigheder i <Nike Air Max 90 Damen virksomheden - vi var alle g?r igennem l?ringsprocessen sammen. Ingen kunne h?vde at have Nike Air Max 2016 Femme avanceret viden eller ekspertise, fordi det var ucharteret omr?de for alle. Selvom Adidas, Puma og Converse havde eksisteret i ?rtier, kom ingen af ??vores teammedlemmer fra disse organisationer.

En ting, der satte Nike fra hinanden, var en us?dvanlig grad af frihed omkring kontoret. Holdet fungerede med minimalt tilsyn og ingen praksis i politik. Der var en uudtalt tillid, at alle havde de bedste hensigter at udm?rke sig og trives. Vi alle havde en atletisk baggrund med en f?lles viden om, at succes kun kommer fra h?rdt arbejde og disciplin - at den eneste m?de at overleve p? er at omfavne din lidenskab og k?rlighed til, hvad du gjorde. Vi f?lte alle, at vi var del af noget meningsfyldt og sp?ndende. Det var grundlaget for vores unikhed.

Tro og Nike Air Max Thea Damen Beregnede Risici
Som universitetsud?ver var Steve Prefontaine min ?ndelige leder forud for Nike Air Force 1 Womens hans chokerende forbifarten i maj 1975. Han var en sand vision?r, overbevisende min mor og jeg til at ?bne Seattles f?rste l?besko butik. Vores dr?m blev en realitet, da vi sk?rede b?ndet ved ?bningen af ??Super Jock 'N Jill i november 1975. Den ulige ting var, Adidas og andre store m?rker i branchen n?gtede at s?lge os sko. Men Nike og deres regionale salgsrepr?sentant, Al Miller, troede p? os og gik ind for at oplagre butikken.

Пн дек 03, 2018 6:52

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]