Текущее время: Сб дек 15, 2018 2:07

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

gecentreerd rond verschillende 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение gecentreerd rond verschillende
Het gebeurt eindelijk. Na lang opletten, geloof ik dat we nu echt een nieuw hoofdstuk in het ontwerpen van schoenen ingaan. Sinds enkele decennia zijn we gevangen in het retro-tijdperk, een opluchting van het verleden. Design gaat nu de toekomst in en omvat een stijl die echt van hem is, Nike Air Max Tavas Mujer een die de moderne ontwerptechnologie?n en esthetiek weerspiegelt.

Als creatief directeur Asics Gel Lyte 3 Donna probeer ik me constant de toekomst voor te stellen. Mijn taak ligt in het vermogen om een ??perspectief te cre?ren voor wat over enkele jaren relevant en invloedrijk zal zijn - zodat de concepten die ik vandaag ontwikkel succesvol zullen zijn wanneer ze naar de markt gaan.

Sommige manieren waarop ik inspiratie vind, zijn door te lezen. Voor trendprognoses voor de korte termijn vind ik dat het tijdschrift View geweldige inzichten oplevert en dat ik het meestal van cover tot cover lees zodra het op mijn bureau komt.

Een van de meest diepzinnige boeken die ik heb gelezen en die mijn ontwerprichting sinds de jaren tachtig heeft be?nvloed, is Future Shock van Alvin Toffler. Dit boek heeft bewezen de tand des tijds te doorstaan, en met succes te verwoorden hoe menselijk gedrag verandert met de komst van technologie.

In het bijzonder vestigt Future Adidas Yeezy Boost 350 Womens Shock de aandacht op de eerste 15 jaar van het nieuwe millennium als een tijd voor reflectie die door de auteur wordt aangeduid als "het quilteffect". Toffler voorspelde dat designtrends idee?n en concepten van de afgelopen decennia zouden bevatten en ze in het eerste deel van het millennium opnieuw zouden bezoeken. Dit kwam tot uiting in de retrotrend die van invloed was op schoenen met modellen die aan populariteit winnen, zoals de Dunk, Nike Air Vapormax Donna Converse All-Stars, Vans Slip Ons en Stan Smith van Adidas.

Nu, na deze periode van bezinning, omarmen we de toekomst en pionieren we onze weg vooruit. Ik ben er stellig van overtuigd dat we ons op dit omslagpunt bevinden en geloven dat veel merken echt in de problemen zullen komen als ze geen stappen ondernemen om deze nieuwe futuristische ontwerp asceten te adopteren.

De ideologie van deze trend is gecentreerd rond verschillende aspecten, waarvan er één is dat voor atletisch schoeisel de prestaties worden verondersteld. Wat ik bedoel is dat consumenten verwachten dat schoeisel voldoet aan een Nike Air Max 90 Femme Bleu basisnorm van comfort, functionaliteit en bruikbaarheid. De technologie voor schoenen heeft een volwassen stadium bereikt waarin de technische knowhow, materialen en ontwikkelingspraktijken zo verfijnd zijn dat er geen excuus is om een ??product te produceren dat niet aan dergelijke Nike Air Max 95 Damen normen voldoet. Functionele kenmerken worden niet langer gezien als belangrijkste verkoopargumenten.

Op dezelfde manier heeft de automobielindustrie Adidas Stan Smith Womens al meer dan een decennium hetzelfde niveau van afgeleide prestaties bereikt in de meeste voertuigen. Voor de dagelijkse consument wordt nauwelijks rekening gehouden met de aanschaf van een standaard auto, paardenkracht, ophangingstype en remsystemen. In feite worden dergelijke componenten minder benadrukt door het gebruik van de plastic deksels die de bovenkant van het motorcompartiment bedekken. Dit aspect van ontwerp is te zien in vele industrie?n.

Пн дек 03, 2018 7:47

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]