Текущее время: Вс мар 24, 2019 16:04

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

gaan in een inspirerend landschap 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение gaan in een inspirerend landschap
Urenlange hellingen op wreed terrein lijken voor velen een Asics Gel Lyte 5 Femme marteling, maar voor Davis is het een welkome afwisseling van de wegen. "Ik ben een bergmens Nike Air Vapormax Womens in hart en nieren", zegt hij. Ik hou van de gedachte om de heuvels in te gaan. Om in de frisse lucht te komen en de uitzichten te waarderen als ik eenmaal boven ben - dit is echt belangrijk voor mij. "Een zomer op de paden biedt een welkome afwisseling van het saai zijn van de marathontraining, en het laat hem verfrist wanneer het tijd is om opnieuw te focussen op de wegen.

Dit is iets wat zijn coach begrijpt. "Ik heb een mantra - 'een gelukkige renner is een snelle renner'", zegt Vernon. Hij spoort alle atleten aan om "uit te gaan in een inspirerend landschap. Geniet van je hardloop Nike Air Max 90 Mujer en verveel je je niet door dezelfde oude routes. "De mentale pauze die trailrunning Nike Air Huarache Femme biedt, biedt hardlopers beter voorbereid op heuvel- en temposessies, marathontempo-werk Adidas Neo Womens en fartleks, die allemaal meer vertrouwde, goede kwaliteit vereisen ( lees: saai) terrein.

Adidas Zx 500 Dames Davies, die op 37 ook de oudste mannelijke atleet van het Britse wereldkampioenschap was, hoopt nog jaren op de weg te blijven rijden - maar de bergen blijven bellen. "Er staan ??een aantal iconische races op mijn bucketlist: ik wil graag de Ultra-Trail du Mont-Blanc en Transvulcania doen. Misschien ook de Marathon des Sables. '

Het is duidelijk dat deze twee ambities elkaar niet uitsluiten. Davies droeg zijn eerste internationale vest bij een bergrace in Duitsland van 14 jaar. Drie?ntwintig jaar later plukt hij nog steeds de vruchten van een passie voor de heuvels - zowel op Adidas Stan Smith Femmede wegen als op de paden.

Вт янв 08, 2019 7:11

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]