Текущее время: Вт янв 22, 2019 5:00

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

dag for et helvede meget 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение dag for et helvede meget
Jeg besluttede tidligt, at jeg havde brug for en anden Adidas Superstar Mujer Rosas form for motivation, s? besluttede at rejse penge til Mind. Jeg f?ler mig privilegeret at have mulighed Nike Air Pegasus 89 Femme for at dele en s?dan livsfor?gende rejse med super motiverede og bestemte tegn. Uanset om vi g?r det eller ej, kollektivt og som enkeltpersoner, er vi en lille smule t?ttere p? at blive drage slayers.

Hvilket kit har du brug for?
Gode ??sko: Den mest afg?rende af alt kittet. Jeg har valgt INOV-8 X-Talons 212 til deres greb og lydh?rhed og vil inds?tte mine egne fleece indl?gss?ler for ekstra komfort. Mens Inov8 Terraclaw vil give lidt ekstra d?mpning for asfaltstr?kningerne og stierne i den sidste halvdel af ugen.

En l?bende rygs?k: Pakker skal v?re holdbare, i stand til at opbevare nok mad og vand og andet obligatorisk kit, som indeholder tapet, syntes over lag, det fem dage skr?ddersyede kort, et kompas og overlevelsesd?kke. Adidas Neo Femme Jeg bruger Ultimate Direction PB 3.0, som er let og overraskende rummelig.

Et p?lideligt GPS-ur med tilstr?Adidas Adilette Slides Femme kkelig batterilevetid til at vare flere 10 til 14 timers dage: Et popul?rt valg er Suunto Ambit (jeg bruger Peak) og Garmin Fenix, som begge har fremragende navigationsfunktioner til f?lgende ruter. En pr?cis h?jdem?ler og evnen til at vise kontrolpunkter er vigtige funktioner. En styring af softwaren er ogs? en foruds?tning.

Flere par komfortable sokker: Da det er britisk terr?n, skal vores f?dder besk?ftige sig med, jeg er g?et britisk og vil b?re Sock Mine er meget komfortable faldne sokker.

Et godt blisterpakke: Arrang?rerne bruger skr?ddersyede forsyninger. Jeg betaler min b?de i dag for et helvede meget rejse og en sen Adidas Ultra Boost Damen nat p? l?rdag. S?r hals, streaming koldt, og generelt f?ler sig ked af mig selv. Men hvad en sen nat var Nike Air Force 1 Donnadet. Denne gang sidste ?r skrev jeg om at se den vidunderlige nat p? 10.000m PBs-arrangementet p? Parliament Adidas ZX 700 Femme Hill Atletics Track - i ?r fik jeg faktisk at l?be i den.

Denne fantastiske begivenhed, som Ben Pochee (som fortjener en ridder for atletik) omfatter en serie 10k l?b - 25 omgange af banen. Fra fodg?ngerpacers som mig selv igennem til A-l?bene om natten, som st?r som kvalificerede begivenheder til World Athletics Championships, er alle derude slogging deres tarm ud omkring det 400m spor. Publikum st?r utroligt t?t p?, i bane tre, jubler og drikker ?l / prosecco, og atmosf?ren er elektrisk. I tider med svindende tilskuer viser Ben at atletik stadig kan v?re crowd-puller.

Чт янв 10, 2019 10:09

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]