Текущее время: Вс мар 24, 2019 16:10

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

give lidt ekstra 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение give lidt ekstra
Vi har alle vores egne drager at dr?be. En ven g?r det for at rejse penge til kr?ftvelf?rd, fordi hans kone har anden etape kr?ft. En anden for nylig splittet med sin Nike Air Max 2016 Femmekone og ?nsker ikke at sidde omkring moping. En anden blev elimineret p? dag tre i 2015-begivenheden efter at have savnet afsk?ret. Han har den lamske undskyldning for at have en kunstig hofte.

Jeg besluttede tidligt, at jeg havde brug for en anden form for motivation, s? besluttede at rejse penge til Mind. Jeg f?ler mig privilegeret at have mulighed for at dele en s?dan livsfor?gende rejse med super motiverede og bestemte tegn. Uanset om vi g?r det eller ej, kollektivt www.envoguebar.de og som enkeltpersoner, er vi en lille smule t?ttere p? at blive drage slayers.

Hvilket kit har du brug for?
Gode ??sko: Den mest afg?rende af alt kittet. Jeg har valgt INOV-8 Adidas Superstar Femme X-Talons 212 til deres greb og lydh?rhed og vil inds?tte mine egne fleece indl?gss?ler for ekstra komfort. Mens Inov8 Terraclaw vil give lidt ekstra d?mpning for asfaltstr?kningerne og Adidas Yeezy Boost 350 Womens stierne i den sidste halvdel af ugen.

En l?bende rygs?k: Pakker skal v?re holdbare, i stand til at opbevare nok mad og vand og andet obligatorisk kit, som indeholder tapet, syntes over lag,Nike Air Max Jewell Femme det fem dage skr?ddersyede kort, et kompas og overlevelsesd?kke. Jeg bruger Ultimate Direction PB 3.0, som er let og overraskende rummelig.

Et p?lideligt GPS-ur med tilstr?kkelig batterilevetid til at vare flere 10 til 14 timers dage: Et popul?rt valg er Suunto Ambit (jeg bruger Peak) og Garmin Fenix, som begge har fremragende navigationsfunktioner til f?lgende ruter. En pr?cis h?jdem?ler og evnen til at vise kontrolpunkter er vigtige funktioner. En styring af softwaren Nike Cortez Damen er ogs? en foruds?tning.

Flere par komfortable sokker: Da det er britisk terr?n, skal vores f?dder besk?ftige sig med, jeg er g?et britisk og vil b?re Sock Mine er meget komfortable Nike MetCon 2 Donna faldne sokker.

Пт янв 11, 2019 8:04

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]