Текущее время: Вт янв 22, 2019 5:48

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

Jeg kunne fort 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение Jeg kunne fort
Duncan og Jackie kys
Facebook Twitter Pinterest Du kan kysse l?beren ... Duncan og Jackie fejre at v?re gift. Foto: Joanne Davidson til Virgin Money London Marathon
Den 23. april 2017 vil altid v?re den bedste dag i mit liv, og det faktum, at det havde et maraton i det (for denne ikke-l?ber) f?r mig til at smile. Jeg troede ikke, det ville v?re - is?r med min tvivlsomme l?gejournal. Der var tider, sidder Nike Free 5.0 Donna i rygs?jlen kirurgens ventev?relse eller liggende p? physio b?nken, at jeg virkelig ikke troede, at jeg ville g?re andet end Nike Air Max Command Femme "jeg g?r." Jeg var plaget af skader i 10 m?neder og var endda hobbling p? min vej til starttidspunktet. Men som min fantastiske far Eamonn (64, ogs? k?rer med hoftepr?cisering) sagde til mig: "N?r du har en stor nok hvorfor, kan du udholde nogen hvordan." Hvor rigtigt han var.

Reklame

Jeg kunne fort?lle dig om de gange, jeg r?bte mig selv til at sove med smerten eller jagten p? brude RockTape (bruges til behandling af skader). Men jeg vil hellere fort?lle dig om den utrolige Cutty Sark, g?sterne kl?dt p? sportsdagen og det faktum, at jeg form?ede at presse b?rbare toiletter i marathonrelaterede afl?sninger. Jeg vil hellere fort?lle dig om den lille pige i n?rheden af ??starten, som kom ud for bare at r?be for Adidas Superstar Damen Blau"bruden" eller Londons gader, som f?ltes som en fest til vores ?re. Jeg vil hellere fort?lle dig om kvinden, der kom ud af en k?Nike Air Max 97 Womens restol for f?rste gang om seks m?neder, og om kvinderne, der nu l?ber gennem behandling, fordi vi gav dem styrken til at m?de en anden Adidas Stan Smith Damen dag.

Jeg l?b og gr?d ned Birdcage Walk (i min skr?ddersyede l?bende brudekjole) og t?nkte p?, hvordan l?b har st?ttet mig og hviskede navnene p? alle dem, der har st?ttet os. For mig var vores bryllup ikke kun en fejring af k?rlighed, men det faktum at du kan g? langt med de rigtige mennesker ved din side.

Пт янв 11, 2019 9:59

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]