Текущее время: Вс сен 23, 2018 15:40

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

verkar tyngre mot Saucony som 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение verkar tyngre mot Saucony som
L?t mig b?rja med att s?ga att du efter din rekommendation sp?rade Adidas Campus Femme ett par (dyrt, i Kanada, till 140 $) NB1400V2s, och jag gillar dem, men inte lika mycket som min Nike Air Max 2017 Femme ursprungliga Adios2s. De ?r ganska flexibla i framfoten och kr?ver s? mycket att du g?r mycket mer arbete ?n adios2s - jag skulle springa upp till 9 mil i 1400V2 p? en mjuk yta, men f?redrar adios2s f?r l?ngre tid eller p? trottoaren, som du k?nner mindre sl? upp efter?t. Men b?da ger dig en k?nsla som du k?r av att vara helt p? en med v?gen eller sp?ret, n?got som Kinvara3s (?ven nyligen k?pt p? n?ra h?ll p? grund av din rekommendation) ger inte - ?ven om de ger mycket mer d?mpning ?n, vilket ?r mycket viktigt f?r mig nu n?r temperaturerna ?r vid -10 ° C f?r en h?g h?r i Ontario. Vid dessa temps ?r NB en v?ldigt mycket h?rd sko, men Adios2 ?r inte s? d?lig, och jag ser fram emot Adios-boostet i det avseendet. Men att kommentera Adidas Superstar Womens Pink en aspekt som puristminimister inte gillar: Visst ?r skopdroppen givetvis bara en faktor i det ?vergripande Adidas ZX Flux Womens designpaketet som g?r en sko bra eller inte. B?de Adios och 1400-serien b?rs av eliten av eliten av en anledning - de ?r utformade f?r att hj?lpa dig att springa fort, vilket ?r mer av ?verv?gande ?n om de uppfyller n?gon renhetsgrad mm-drop-standard. FWIW, jag ?ger och k?r i FiveFingers, NB Minimus och Nike Free 3.0s, och alla dessa g?r ditt fotarbete l?ngt mer ?n en elit marathoner eller 10k-idrottsman ville ?nska p? t?vlingsdagen. Det finns en viss framsida "struktur" f?r Adios2s av en anledning: att ?verf?ra arbetet med att flytta fram?t fr?n foten till benmusklerna.
Jag k?r i mina mer minimala skor f?r att variera sp?nningarna och bygga upp fotstyrka etc. Men f?r t?vlingar skulle jag b?ra spikes p? banan och 1400V2 Nike Air Max 95 Homme eller Adios2 f?r l?ngre avst?ndsv?gar. Jag letar fortfarande efter den perfekta 5k v?gen sko! N?stan alla Adidas Superstar Homme elitl?pare sponsras av Nike eller Adidas, vilken typ av dikterar vilka skor de k?r i. MB k?r en ganska anst?ndig maraton i GoRuns som i mina ?gon ?r en minimal sko med l?g droppe, h?g flexibilitet och en bra markfel. Han ?r f?rmodligen en av de f? elitl?parna som fick ett ordst?v om vilken typ av sko han vill springa in.
Jag ?r l?ngt fr?n en elitl?pare sj?lv men har satt nya PR efter att ha k?rt i minsta skor och fick en maratontid p? cirka 3 timmar s? jag tror inte att de ?r d?liga konkurrensskor. Jag m?ste s?ga att jag ?lskar dina recensioner, jag ofta undrar om vi f?ddes med samma f?tter ... Jag anv?nder f?r n?rvarande Saucony Nike Air Huarache Damen Kinvara 3 f?r mina l?ngre k?rningar och min fru har precis k?pt mig ett par Grid a5-s, vilket som Nike Air Max 270 Dames du rekommenderade gjorde jag en halv storlek fr?n 10 kinvara till 10,5 rutn?t a5. Jag ska anv?nda A5: n f?r allt 5k till 10 mil raser och fart, sp?ra arbete. Jag undrar bara om det finns en sko som du kan anv?nda f?r andra ?terh?mtningsdagar ?n en Kinvara, eftersom jag nyligen har f?tt lite bandbandsproblem efter ca 6-7 miles i en k?rning tillsammans med en bit av h?l / achillies ?mhet. Jag f?rs?kte Saucony ride 6 men de driver min achillies n?tter och verkar vara h?ga ?ven vid 8mm droppe. Jag verkar tyngre mot Saucony som Kinvaras har tj?nat mig bra, men ?r ?ppen f?r f?rslag p? andra m?rken kanske ... Jag landar mitt fot med liten h?l fr?n tid till annan som vi ska?

Пт авг 17, 2018 11:26

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]