Текущее время: Пн дек 17, 2018 0:16

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

andra noll droppskor som tenderar att 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение andra noll droppskor som tenderar att
Jag ?r otrevligt bakom att granska skor i min st?ndigt v?xande samling, s? mitt m?l under de n?rmaste veckorna ?r att sl? ut s? m?nga jag kan f?r skor jag har k?rt hittills i ?r. Jag t?nkte att Nike Air Max 1 Hombre jag skulle b?rja med en personlig favorit - Mizuno Cursoris. Tidigare i ?r sl?ppte Mizuno tv? nolldr?ktskor, Cursoris och Levitas. Jag publicerade en g?strecension av de tv? skorna av min v?n Frederic, och baserat p? hans kommentarer var jag verkligen fascinerad av kursen och var tvungen att prova det sj?lv. Jag Nike Air Presto Hombre ?r glad att jag gjorde som jag skulle ranka bland de b?sta skor jag har k?rt i ?r! (Disclosure: dessa skor tillhandah?lls gratis f?r ?versyn av en Mizuno rep med m?nga tatueringar) Mizuno Cursoris v?ger in p? drygt 7oz i min storlek 10. Det ?r en noll droppe sko med en stackh?jd p? 18mm h?l, 18mm framfoot. Trots att jag har g?tt upp till 10,5 i m?nga skor, ?r Cursoris rymlig i j?mn storlek 10 p? mina f?tter, s? de kan till och med springa lite stora. Enkelt sagt, passformen av Mizuno Cursoris ?r n?stan perfekt p? min Nike Air Vapormax Womens genomsnittliga bredd fot. Det ?r snyggt genom h?len och mittfoten (det ?r mildt b?gst?d) och ?ppnar sig till en riklig toebox. Jag skulle g? s? l?ngt som att s?ga att detta ?r en av de b?sta passande skor som jag ?ger - extremt bekv?mt. I synnerhet toboxen skiner - ?vre delen av framfoten best?r av ett stretchigt Nike Air Force 1 Mujer ?ppet n?t som andas otroligt bra. Det ?r s? ?ppet att skr?p kan komma i skon om du g?r p? v?g, men jag tar det avv?g f?r en cool tur p? sommaren. Jag ?nskar att fler skor skulle ta detta tillv?gag?ngss?tt med andning - den n?rmaste j?mf?relsen jag kan t?nka p? ?r den gamla Newton Distance.
Resten av den ?vre ?r v?ldigt enkel - ingen klackr?knare, j?mn inredning som passar f?r suddl?pning och en avtagbar innersula (oavslutad nedanf?r). Den ?vre kramar foten bra utan att vara alltf?r strukturerad eller p?tr?ngande. Jag kan Nike Air Presto Damen verkligen inte s?ga tillr?ckligt positiva saker om det - jag skulle rangordna det d?r bredvid Nike Free 3.0 v5 n?r det g?ller ?vre design. N?r det g?ller skos?lar tycker jag om olika k?nslor f?r olika ?ndam?l. F?r formarbete gillar jag minimal kudde. F?r hastighet gillar jag en fast, lyh?rd s?l. F?r avslappnad Nike Air Max 90 Mens och l?ng k?rning f?redrar jag en mjukare s?l. Cursoris passar definitivt i den senare kategorin. Jag har sett den enda k?nslan av Mizuno Cursoris som beskrivs som att springa p? ett vadderat gymgolv. Det h?r ?r en ganska noggrann beskrivning - det k?nns mjukt men stackh?jden ?r s?dan att den inte ?r kuddeig. F?r mig ?r det en n?stan perfekt sko f?r l?nga, l?tta k?rningar eller ?terh?mtningsbanor. Det ?r ocks? oerh?rt bekv?mt att bara ha p? sig och om. Detta ?r lite av avvikelse fr?n andra noll droppskor som tenderar att www.luzdevelas.es vara ganska fasta (t.ex. Merrell Bare Access, Altra Instinct, New Balance MR00, etc.). Om du vill ha en noll droppsko med en softsula, b?r Cursoris vara bland de b?sta skorna p? din lista f?r att f?rs?ka att s?len ?r mjuk, jag skulle inte klassificera kursen som en responsiv sko. Det ?r inte en sko som jag Nike Air Max Classic BW Hombre skulle n? f?r att k?ra en 5K p? v?gen. En oro jag har h?rt om Cursoris har att g?ra med ensam h?llbarhet. sulan har gummi i alla r?tt fl?ckar - h?len (den orala h?lpl?ten ?r gummi, inte EVA), ?ver framfoten och upp genom stor?gen. N?gra har emellertid haft problem med de utsatta omr?dena av EVA som bryts ner snabbt. Jag har m?rkt att slitage av EVA i framfootomr?det tenderar att bilda sm? "flikar" i framfoten som du kan v?lja bort. Men med 50 mil p? mitt par ?r slitage inget som jag ?r alltf?r bekymrad ?ver (se bild nedan). Om Nike Air Max 90 Pánské du tenderar att tugga upp framfoten p? dina skor kanske du vill ?verv?ga detta innan du k?per den h?r skoen.

Пн сен 17, 2018 8:00

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]