Текущее время: Пн дек 17, 2018 2:12

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

mig mjuka medan de gick runt 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение mig mjuka medan de gick runt
I form av passform ?r Speedform utm?rkt. H?lsen kramar foten perfekt, mittfoten ?r snygg och framfoten ?r rymlig. Det ?r inte Altra Asics Gel lyte 5 Femme eller Merrell Barefoot rymligt, men jag har inga klagom?l om rymden. Skon f?rsvinner p? mina f?tter (caveat - n?r jag b?r strumpor). S? varf?r betoning p? strumpor? Jo, f?r mig fungerade de inte som en sockless l?psko. Jag har ofta problem med hotspots l?ngs b?g och boll p? min h?gra fot eftersom jag brukar uttala mer p? den sidan. Vid min f?rsta k?rning i Speedforms (en 8 miler) utvecklade jag en bl?s p? framsidan av b?gen n?ra d?r den tejpade s?mmen ?r bel?gen. Jag ?r IMG_2318stillst?llning inte helt s?ker p? varf?r det h?nde, och jag hade inte ett problem p? v?nster www.amolan.essida. Min gissning ?r att det hade att g?ra med att min h?gra fot rullar i mer (UA skickade mig ocks? ett andra par en halvstorlek st?rre, jag kan prova dem och se om de hj?lper). Mitt andra problemfel var p? h?len av min h?gra fot. Det finns en flexibel, gummiliknande Adidas NMD Mujer svetsad vagga runt h?sten p? denna sko, och denna vagga verkade gnugga min fot p? h?lets inre del (precis n?ra toppen av det klara orangebandet i bilden till v?nster). Likas? med en bl?sare. ?terigen inga problem p? v?nster sida. N?r jag har p? mig strumpor har jag inte haft n?got problem p? n?got st?lle. Jag skulle vara nyfiken p? att h?ra andras erfarenheter som k?rs utan socker i den h?r skon - l?mna en kommentar! ?ven om den ?vre f?r all uppm?rksamhet i tidig marknadsf?ring, ?r det f?r mig den enda som verkligen g?r denna sko bra. Jag m?ter stapelh?jd runt 2www.neonray.co.uk1 mm-15 mm, s? ca 6 mm droppe. Det finns ingen riktig flare i h?len, och det blir inte i v?gen n?r jag k?r. Det finns en v?ldigt liten uppbyggnad av sulan medialt och i sidled runt mittfoten - jag skulle inte kalla det b?gst?d, mer en mekanism f?r att h?lla mittfoten Adidas ZX 700 Femme p? plats. Vad jag ?lskar om Speedform-sulan ?r att det ?r lyh?rd men inte alltf?r fast. N?r jag f?rst s?tta p? dem tyckte jag att de k?nde mig mjuka medan de gick runt, men efter att ha k?rt omkring 30 mil i dem k?r de mycket som en traditionell racingplan. De k?nns som en mycket lite mjukare och mindre styv Adidas NMD Dame version av Skechers GoRun Speed ??(Mebs racing sko). Faktum ?r att jag n?stan kl?rde dem i en 4-mils race i f?rra veckan, men valde f?r Nike Lunaracer 3 ist?llet eftersom mina ben k?nde sig skott fr?n springande kullar i Maine och Lunracer ?r en mycket mjukare sko Nike Air Zoom Pegasus 34 Womens (som slutade vinna min ?lders- grupp!). Speedform skulle vara en bra sko f?r racing 5K's-Half Marathons (den v?ger precis ?ver 6 oz i storlek 10, s? j?mf?rbar med m?nga l?genheter), och jag kunde ?ven se mig sj?lv anv?nda dem f?r en maraton (men har inte gjort l?ngdistansbanor Nike Air Max 90 Femme i dem ?nd? f?r att bed?ma). Som jag alltid p?pekar ?r det inte s? m?nga miles p? individuella skor att skriva m?nga recensioner, vilket g?r det sv?rt att kommentera h?llbarhet. Men jag kan s?ga att efter 30 miles ser jag inget onormalt slitage p? sulan. Gummi anv?nds bara sparsamt i h?len, i sm? b?Nike Air Huarache Womens jor ?ver framkanten och under stor?gen. Om du brukar ?ta bort den laterala framkanten av skor kan du ha h?llbarhetsproblem med den h?r.

Вт сен 18, 2018 11:30

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]