Текущее время: Ср ноя 14, 2018 9:38

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

Vores tilgang er omfattende 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение Vores tilgang er omfattende
M?ske st?rre end nogen af ??de negativer, der tvang min beslutning, er det faktum, at jeg er utrolig begejstret for de muligheder, jeg har fremad. Da jeg startede denne blog, Nike Air Max 95 Womens havde jeg ingen anelse om de muligheder, det ville ?bne for Adidas ZX 750 Mens mig. Jeg anede ikke, at det ville blive en avenue for at st?tte min familie. Og jeg anede ikke, at det ville tillade mig at forts?tte med at undervise, bare p? en anden m?de end i et traditionelt klassev?relse foredrag. Jeg er forelsket i at skrive, og jeg er kommet til at indse, at det der g?r mig glad, hj?lper andre med at blive aktive og blive aktive. Sidstn?vnte er blevet min lidenskab og er det center, der forbinder alle mine Nike Air Max 1 Womens fremtidige aktiviteter sammen. S? hvad er det, jeg vil g?re med mig selv, n?r jeg bev?ger mig fremad? Der er tre hovedretninger, jeg forf?lger, alle l?bende relaterede, og alle med et centralt m?l at f? folk til at fungere. Websites. Jeg vil forts?tte med at skrive her p? Runblogger, og det vil sandsynligvis forbruge den st?rste del af min tid (det Nike Air Presto Mujer g?r det allerede!). Vi n?rmer ogs? en lancering til vores Run Radar site, s? jeg er begejstret for at f? det i gang. Coaching. For et par uger siden begyndte jeg at coaching en nybegynder 5K gruppe gennem min by rec med en ven, jeg m?dtes gennem et l?bende v?rksted, som jeg medede i sidste sommer (Erin Girzone). Jeg forstod aldrig, hvor givende noget som dette kunne v?re. Erfaringen har f?et mig til at indse, at en tr?ner er meget l?rer, og jeg har brugt flere tr?ningspraksis, der taler om Nike Air Presto Mens ?velsesfysiologi med andre voksne ude p? banen (undervisning p? banen er meget sjovere end i et klassev?relse!). Erin og jeg planl?gger allerede at k?re vores nybegynder 5K-program igen i efter?ret og taler om at bygge programmer for l?ngere afstande ogs? for dem, der vil forts?tte fra 5K. Vi er fokuserede p? at arbejde med totalbegyndere for nu, s?vel Nike Air Presto Hombre som dem der ?nsker at lave et f?rste fors?g p? en l?ngere distance race. Vores tilgang er omfattende (form, fodt?j, styrkelse osv.) Og ekstremt Nike Air Max 90 Hombre gradvis, og det ser ud til at fungere godt s? langt. Ud over 5K-programmet er jeg ogs? blevet inviteret til at v?re en del af coachingholdet p? en af Craftsbury Running Camps i VT i sommer. Super begejstret for det kliniske arbejde. Min ven Brett Coapland har inviteret mig til at deltage i hans klinik (Performance Health Sport and Spine Therapy) Nike Air Max Thea Hombre som en ?velse fysiolog / gang analytiker / form coach / sko fyr. Jeg har arbejdet uformelt med flere af Bretts patienter i l?bet af det sidste ?r og har meget nydt godt af det - jeg er s? vant til at undervise eleverne om menneskekroppen, at det har v?ret en forfriskende forandring at faktisk bruge min viden p? en anvendt m?de. Jeg vil arbejde ud af sine kontorer i mindst et par dage om ugen for at begynde i n?ste m?ned, og vi har mange store ideer om, hvor dette kunne g?! Og s? g?r jeg ned ad Nike Air Max 95 Womens en ny vej, og jeg kunne ikke ' t v?re mere sp?ndt Jeg giver op en l?n, men fokuserer p? ting, som jeg elsker, som skal kunne underst?tte min familie. Og jeg vil finde min vej!

Чт окт 18, 2018 11:21

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]