Текущее время: Вс ноя 18, 2018 8:24

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

jag skulle skriva det 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение jag skulle skriva det
Jag skrev f?r n?gra veckor sedan om hur min tr?ning f?r mitt v?rmaraton (VT City) har varit ganska elak. En kombination av tidsbegr?nsningar, fruktansv?rt v?der och en rad l?gkvalitativa sjukdomar hade visat sig i min motivation f?r att logga in miles. Efter att www.amolan.es ha ?terv?nt fr?n semester i Florida i l?rdags lyckades jag ?ntligen en anst?ndig l?ng sikt p? 13,1 mil p? s?ndag , och startade veckan av starkt med tv? enkla k?rningar och ett anst?ndigt l?ngt intervall tr?ning. Som alltid verkar h?nda emellertid b?rjade jag k?nna mig feberisk p? torsdag eftermiddag och kraschade snabbt p? soffan i 14 timmar efter att ha kommit hem fr?n jobbet. Verkar jag hade f?ngat magen bug min 9yo son kom hem fr?n FL, och mina planerade k?rningar f?r fredag ??och l?rdag m?ste Nike Air Max 90 Mens skrotas. Jag vaknade i morse m?r b?ttre, och Nike Air Max 90 Mens n?r jag kollade min mail hade min tr?nare (Caleb Masland) en e-post v?ntar p? mig i min inkorg. Eftersom jag har f?tt m?nga fr?gor om vad mina tr?ningsplaner ser ut, hade Caleb och jag pratat om att dela min veckovisa tr?ningsplan h?r p? bloggen i helgen. Jag skulle sedan f?lja upp n?sta Nike Air Max 90 Dámské helg med hur sakerna gick och l?gga fram n?sta schema med tr?ningspass. Tanken var att det skulle h?lla mig ansvarig f?r att tr?na tr?ningen, och det skulle ge de som Nike Air VaporMax Dámské kan ha ett intresse en idé om hur man f?r en veckovis maratonutbildningsplan fr?n en on-line tr?nare ?r. V?r avsikt var att b?rja med den h?r veckans tr?ningspass, men Calebs plan startade med f?ljande: "... om du kan komma ut f?r en aerob 14 kilometer k?rning imorgon (s?ndag), det blir enormt." Jag kan s?ga att de senaste tv? dagarna, den Adidas Superstar Womens sista Det jag k?nde mig som att g?ra idag gick 14 mil. Och f?r att g?ra saken v?rre, det var kallt ute och vinden piskade. Tre veckor sedan skulle jag ha packat den h?r loppet, men ?verh?ngande raser har ett s?tt att f? dig att suga upp det n?r du Nike Air Presto Hombre annars v?ljer att baila. Jag visste ocks? att jag skulle skriva det h?r inl?gget senare Nike Air Max 2017 Męskie p? kv?llen, och det skulle inte ha varit s?rskilt bra om jag ignorerade den f?rsta loppet p? Calebs schema, s?rskilt en han kallade "enorm". Den erfarna marathonen i mig ?r ocks? ny som hoppar ?ver en annan l?ng sikt skulle vara helt enkelt dum med bara ?ver tv? m?nader fram till t?vlingsdagen. S? suger jag upp det. Jag packade upp, Nike Air VaporMax Damen bar en balaclava f?r f?rsta g?ngen denna vinter och sprang omkring 14,3 mil (min Garmin dog runt mil 11.2, men tack och lov hade jag min iPhone sp?rning som backup - jag anv?nder Saucony Run4Good app f?r att logga miles f?r deras v?lg?renhet). Min takt var ca 8:35 min / mil, s? r?tt om var jag ville vara f?r en l?tt l?ng sikt. K?rningen var ?vergripande bra, och jag k?nde inte n?got fallfall fr?n den sjukdom jag har haft att g?ra med. Det ?r fantastiskt hur mycket jag k?nner nu n?r jag har avslutat Nike Air Max 1 Hombre denna k?rning, och jag ?r otroligt glad att jag inte slog ut p? det.

Пт окт 26, 2018 11:27

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]