Текущее время: Вс ноя 18, 2018 8:42

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

r du bruger det 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение r du bruger det
Jeg starter denne anmeldelse ved at sige, at jeg elsker Brooks PureDrift, men Adidas Superstar Mens med en stor advarsel. Denne advarsel er, at jeg ikke elskede skoen ud af kassen, og jeg havde brug for at lave en ?ndring for skoen til at arbejde for mig. S? lad os starte med mit problem. Brooks PureDrift er designet til at v?re en variabel drop sko. Hvis du l?ber uden den medf?lgende inders?l, er det nul dr?be (dvs. fladt), og hvis du l?gger inders?len Nike Air Max 90 Donne Nero i, skal den ?ge dr?bet til 4 mm (Bem?rk: Jeg m?ler inders?lens differential som kun 3 mm, ikke en big deal, men Jeg fors?ger at v?re pr?cis). P? min f?rste l?b i driften forlod jeg inders?len og havde et overordnet positivt indtryk, men kunne f?le et hot spot p? siden af ??bolden bag min h?jre stor?. P? min anden runde tog jeg inders?len ud for at pr?ve det som en nul drop sko og hot spot forvandlet til en massiv blister. Det ser ud til, at der er en h?jderyg, hvor den integrerede Adidas Superstar Womens fodseng er syet ned, og det kombineres med en opadg?ende kr?lle af s?len i dette omr?de, f?r skoen til at gnide min fod d?rligt p? den ene side. Jeg har set andre klager over dette ogs?. Jeg troede, at dette hotspot / blister problem ville v?re en deal-breaker for mig med driften. Skaden p? min fod var temmelig signifikant, men jeg besluttede at Adidas NMD Mensse, om en tykkere inders?l kunne lindre gnidningen. Jeg greb inders?len ud af et par Brooks PureCadence 2'er, satte dem fast, og de arbejdede som en charme. Ikke mere hotspot. Jeg har nu k?rt n?sten 50 miles i driften, og de er blevet en personlig favorit. Selv om jeg kun kunne k?re en gang i skoene uden inders?len, havde jeg ikke en alt for positiv udtalelse fra driften i sin nulpunkt inkarnation. Med en stakh?jde p? 12 mm er midsolen tynd nok til at f?le sig meget fast, og den podlignende Adidas Superstar Mujer design af s?len giver den lidt en klumpet f?lelse underbenet. Jeg vil beskrive turen som "h?rd." Skechers GoBionic har et lignende s?l design og det implementeres meget bedre efter min mening. Som s?dan vil jeg ikke anbefale driften, hvis dit m?l er at bruge det som en nul-drop sko ud af kassen. Tilf?jelse af PureCadence 2 inders?l ?ndrer skoen Nike Air Max 2017 Femme dramatisk til det bedre, og hvad er cool er, at det forbliver et nul drop sko. I mods?tning til Drift inders?l m?ler PureCadence inders?len 5 mm tykt i b?de h?l og forfod, s? der er ikke tilf?jet noget dr?be, n?r du bruger det (den medf?lgende Drifts inders?l er 5 mm h?l, 2 mm forfod). Plus, den bit af tilf?jet pude, det giver i forfoden, ?ndrer helt k?rslen og fjerner den h?rde klumpede f?lelse, der opst?r, n?r der ikke anvendes inders?l. Brooks b?r enten inkludere denne inders?l som en Nike Air Max 1 Hombre mulighed i fremtidige versioner eller s?lge den separat for et par bucks p? deres hjemmeside.
Hvor PureDrift virkelig skinner er i det sidste. H?len og midterfoden er t?tte, og forfodens form er fantastisk - bred og masser af plads til foden at sprede sig ud. Det ser us?dvanligt ud p? billeder som det ovenst?ende, men ser ikke ud som en padle-Nike Air VaporMax Womens lignende personligt. Jeg finder det utrolig behageligt til b?de fritidst?j og l?b (jeg har brugt det til at fungere mere end én gang). Jeg har ikke pr?vet at l?be t?rr i dem endnu (for kold op her!), Men min forstand er, at interi?ret er godt f?rdigt og skal fungere godt til det form?l. ?verste holdbarhed ser ud til at v?re god indtil videre i mit par. En eneste bem?rkning om den ?vre er, at nogle mennesker har haft problemer med indrykning, der dannes i den ?verste del af tobakken, hvor Adidas Superstar Hombre spaltene i s?len er placeret. Jeg har ikke oplevet dette. Den burrito-stil ?vre tendens ogs? til at klare, hvis du cinch sn?reb?ndene for t?t p? forfoden, men jeg finder lidt af justering rettelser dette. Den ikke-funktionelle (efter min mening) nav-band er til stede.

Пт ноя 02, 2018 10:47

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]