Текущее время: Вс ноя 18, 2018 9:07

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

gillar dessa kvaliteter i en 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение gillar dessa kvaliteter i en
Den ?vre delen av GR Speed ???r ett syntetiskt n?t med massor Nike Dunk Sky High Womens av svetsade ?verlagringar. Det ?r lite grovt internt i regionen mellan mitten och framfoten j?mf?rt med GoRun. Inre delen av h?len ?r fodrad med ett filtliknande material (jag ?r hemsk f?r att identifiera tyger) och ?r mjuk mot huden. Strumpbyxan ?r limmad - Jag har inte f?rs?kt Nike Air Vapormax Femme att ta bort det. Sj?len i GoRun Speed ???r d?r den verkligen skiljer sig fr?n den vanliga GoRun. Hastigheten har en liten vagga och en n?got st?rre tjocklek i mellanslagets omr?de, men den ?r betydligt mindre uttalad ?n i GoRun. GR Snabba s?ldimensioner ?r 14mm framfod, 19,5mm midfoot, Nike Air Huarache Femme 18mm h?l. Den st?rsta skillnaden har att g?ra med k?nslan - hastighetsmidsolen ?r mycket fast och mycket styvare ?n GoRuns. Den enda k?nslan liknar adidas Adios 2 eller New Balance RC1600 (den senare ?r f?rmodligen den n?rmaste ekvivalenta skoen ?verallt bland de jag har k?Nike Air Max 95 Womens rt i). Min preferens skulle vara f?r lite mindre stackh?jd i en sko, det h?r f?retaget, och jag ber?ttade f?r Skechers-teamet n?r jag f?rst sprang i skon, men de ber?ttade f?r mig att strukturen p? den h?r sulan var precis vad Meb hade beg?rt f?r en maraton Sko (vem ska jag argumentera Adidas Superstar Mujermed Meb!). CIMG5254Sole-styvhet i GoRun Speed ??f?rb?ttras genom n?rvaron av en TPU-plastplatta inb?ddad i sulan (sammansatt av Hytrel fr?n Dupont om du gillar materialspecifikationer). Denna skylt kan ses genom en utklipp p? botten av sulan (se bilden till v?nster). Yttersula best?r av isolerade runda gummibalar - h?llbarhet s? l?nge f?r att jag har varit bra (bilderna ?r h?r efter ca 40-50 miles av k?rning i skon). De som ?r bekanta med ritten i GoRun hittar det h?r att vara ganska annorlunda sko. S?som n?mnts ovan ?r sulan b?de styv och fast, som Nike Air Presto Womens m?nga andra v?gar (s?rskilt de som gjorts av adidas och New Balance). Jag gillar dessa kvaliteter i en snabbsko, men jag ?r inte s?ker p? om jag kunde t?la fastheten i GoRun Speed ??f?r en full maraton - jag har nog ca 40 pund p? Meb och mina f?tter k?nde det efter 11 miles p? Nike Air Max 95 Hombre v?gar i GoRun Speed. Men f?r tr?ningshastighet eller raser upp till halvmarathonavst?nd skulle dessa fungera snyggt. De ?r ganska lyh?rda, och bygger klart f?r det enda syftet att springa fort. Jag skulle inte rekommendera GR-hastigheten f?r l?nga, enkla k?rningar, men det kan vara ett individuellt svar, eftersom jag inte ?r en spetsig runner! Skechers GoRun-hastigheten ?r en ?kta, traditionellt utformad racingplatta som f?rmodligen ?r den vanligaste prestanda som k?r sko producerad av Skechers hittills. Detta ?r en som inte alls skulle vara osk?lig i racingplanen www.anbilazio.it p? v?ggarna i en specialbutik och konkurrerar mycket bra med andra erbjudanden i kategorin. Om du gillar en sko som ?r snygg passform, fast och stel f?r snabbarbete och racing, ?r det definitivt en att t?nka p?.

Вт ноя 06, 2018 11:04

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]