Текущее время: Вт мар 26, 2019 13:02

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]



Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться


Начать новую тему Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 
 vloog door het 62 mijl-hulppost 
Автор Сообщение
Знаток

Зарегистрирован: Пн апр 23, 2018 12:02
Сообщений: 321
Сообщение vloog door het 62 mijl-hulppost
Afgelopen weekend had ik de geweldige ervaring van bemanning voor mijn maatje Nate Sanel tijdens de Ultramarathon in Vermont 100. Als je nog nooit een Ultra hebt bemand, raad ik je ten Nike Air Max 270 Damen zeerste aan - niet alleen Nike Air Max 95 Femme heb ik het fantastisch gehad, maar de ervaring van het kijken naar mensen die 100 mijl proberen te rennen, is werkelijk ontzagwekkend. Een dergelijke race beginnen betekent in wezen in een voertuig rondrijden naar aangewezen afhandelingsstations waar u wacht tot uw hardloper arriveert. Bij elke stop verander je hun vocht, heb je een selectie van voedsel beschikbaar, en ben je klaar om te veranderen van schoenen, sokken, blisters hanteren, etc. Nate had geweldig werk geleverd door mijn andere bemanningsleden (Joe Hammond en Brett Coapland) te geven en ik schatte aankomsttijden bij elke stop, evenals gedetailleerde instructies over wat hij wilde dat we voor hem deden. Mijn taak bestond voornamelijk uit het opnieuw vullen van zijn handbediende waterflessen - een met ijswater en een andere met Hammer Sustained Nike Air Max Guile Womens Energy. Ik was ook Nike Air Max 270 Femme navigator, hoewel Joe het gebied goed genoeg kende dat ik in die rol heel weinig te doen had. Meestal kon ik veel foto's en video's maken en de race gewoon als toeschouwer ervaren. Nate ging de race in met een zeurderig geval van plantaire fasciitis, en hij wist dat het een strijd kon worden. Hij had ontdekt dat hij de pijn het beste kon verwerken in zijn Hoka One One Stinson Evo-schoenen (veel Hokas daarbuiten!), Dus begon hij de race daarin. Hij zag er sterk uit in de race en was goed op snelheid om zijn sub-20 uur tijdsdoel te halen. Vroege hulpposten waren zonder incidenten, en alles verliep vlot. Jammer genoeg begonnen Nate's quads hem problemen te geven terwijl de kilometers optrokken, en hij schreef dit toe aan de Hokas. Op kilometer 57 koos hij ervoor om over te schakelen naar Brooks Nike Air Max 95 Hombre Grits, die de slag Adidas Ultra Boost Femme leek te slaan toen hij zijn kracht herwon en hij vloog door het 62 mijl-hulppost, nog steeds op een snelheid van minder dan 20 uur. De hoogten en laagtes die je bij een race van deze lengte is behoorlijk indrukwekkend. We kwamen aan bij het 70 mijl-hulppost en keken toe hoe de hardlopers waarmee hij was, slechts 8 mijl eerder begonnen waren. Geen teken van Nate. We vroegen ons af of hij het misschien wel had opgepikt en was aangekomen en doorging voordat we daar aankwamen. Nee, dat geluk niet, en toen de minuten vorderden wisten we dat er iets mis was. Brett besloot een stukje de weg op te rennen om te zien of hij hem kon zien en na een tijdje kwam hij met Nate de heuvel aflopen, die duidelijk pijn had. In de 8 mijl sinds we hem eerder hadden gezien, laaide Nate's PF op tot het punt waar hij het enige was wat Nike Air Max 98 Femme hij kon doen om over Adidas Arkyn Damen de onverharde wegen te hobbelen die een groot deel van de 100 mijl lange koers vormen. De uitweg uit de 70 mijl halte was een brutale bergopwaarts (ik had geprobeerd om het eerder op de dag uit te voeren, en ik kan me niet voorstellen dat ik het zou doen na 70 mijl hardlopen!), Maar Nate koos ervoor om het een dag te noemen. Het was duidelijk dat de beslissing om te laten vallen de juiste was, maar het was ook duidelijk dat hij diep teleurgesteld was dat hij niet verder kon. De hoeveelheid training die nodig is om je voor te bereiden op een 100-mijlsrace is immens, en het is moeilijk om je doelen op de racedag niet te halen.


Вт янв 08, 2019 7:13
Профиль
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]



Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  

Internet Map

Rambler's Top100 cron

Email: support@sumqayit.ru
Copyright © 2008-2009 Форум, посвященный городу Сумгайыт, Сумгаит, Sumqayit, Sumqait
Powered by phpBB © phpBB Group.
Вы можете создать форум бесплатно PHPBB3 на Getbb.Ru, Также возможно сделать готовый форум PHPBB2 на Mybb2.ru
Русская поддержка phpBB