Текущее время: Сб янв 19, 2019 7:49

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

het opent in een ruime voorvoet 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение het opent in een ruime voorvoet
Alle kinematische variabelen namen significant toe met de grootte van de cup (P <0,05). De gemiddelde anterior-posterior (a / p), mediaal-laterale (m / l) en verticale verplaatsingen zonder borsten varieerden van 0,030 tot 0,059 m, van 0,018 tot 0,062 m en van 0,042 tot 0,099 m respectievelijk over Nike Air Max 98 Femme A tot G-bekers. Borstsnelheden varieerden van 0,428 tot 1,244 m · s (a / p), 0,411 tot 1,708 m · s (m / l) en respectievelijk 0,819 tot 2,174 m Nike Air Max 95 Femme> (s) (verticaal). Verhogingen van de borstacceleratie liepen uiteen van respectievelijk 11,664 tot 48,438 m · s (a / p), 15,572 tot 51,987 m · s (m / l) en 23,301 tot 66,447 m · s (verticaal). Schaalmodellen vonden dat borstmassa de enige antropometrische meetmethode was om consequent de verschillen in borstkinematica tussen de cupmaten te verklaren. Kinematica met een blote borst nam significant toe met cupmaat tijdens hardlopen. Verschillen in verplaatsing van de borst, snelheid en versnelling tussen cupmaten konden worden voorspeld met behulp van schattingen van de borstmassa op basis van conventionele maten van de brassière. Deze gegevens geven informatie over het ontwerp en de evaluatie Nike Air Vapormax Femmevan effectieve bh-ondersteuning. Nu ik ondergoed heb beoordeeld dat hetzelfde doel probeert te bereiken voor de 'onderdelen' van een man, kan www.anbilazio.it ik me in verband brengen met de waarde van dit onderzoek, hoewel ik er nog steeds aan sta beetje (had ik al gezegd dat ik het volwassenheidsniveau van een 8-jarige heb?). En, zelfs voor het mannelijk-vrouwelijke speelveld een beetje, het doet me denken aan deze klassieke video voor de Jog Strap-waterfleshouder - geniet ervan! Vanmiddag reed ik 14.2 mijl in de Merrell Bare Access-schoenen. Dit was de langste run die ik heb gedaan sinds de Boston Marathon van 2011, en de eerste run die langer dan een halve marathon duurt, die ik sinds 2010 in een zero-dropschoen heb gedaan. Ik ben blij te kunnen melden dat de run erg goed verliep goed, en de schoenen presteerden spectaculair! De Bare Access Adidas Ultra Boost Herren is de bijdrage van Merrell aan de zero-drop, gedempte schoenennis, waar het concurreert met schoenen zoals de Altra Instinct, New Balance MR0Nike Air VaporMax Hombre 0, Saucony Hattori en de binnenkort te verschijnen Skechers Go Bionic , Saucony Virrata en Brooks Pure Drift. Voor mij hebben deze schoenen een mooie vlek door plat te zijn, maar ook door genoeg ruimte te bieden om de rand eraf te halen tijdens een langgerekte rit. Samen met 4-5 mm schoenen met dempingsdemping, vinden schoenen in deze categorie deze dagen mijn weg voor het grootste deel van mijn kilometers, en de Bare Access is er een die net zo goed op de been is als elke andere schoen in de afgelopen paar maanden. De Bare Access scoort grote punten met mij voor zijn pasvorm. Het is een van die schoenen die aanvoelt alsof het alleen voor mijn voet is gemaakt. Knus in de hiel en middenvoet (maar Nike Air Max 2017 Womens niet te smal in de middenvoet zoals de NB MR00), het opent in een ruime voorvoet die voldoende ruimte biedt voor mijn middenvoeten en Nike Air Max 2017 Womens tenen om zich te verspreiden. Het heeft wel een beetje contouren onder de boog, maar dit stoort me helemaal niet, en het voelt minder prominent aan dan in de Merrell Road Glove. De Bare Access is een belachelijk comfortabele schoen, en het is een van de eersten waar ik naar grijp als ik iets kies dat je de hele dag door kunt gebruiken (als je op zoek bent naar een zero-dropschoen voor casual, niet-lopend gebruik, is dit een geweldig keuze). De bovenkant van de Bare Access is goed gemaakt en lijkt erg duurzaam. Het bovenwerk van mesh laat de schoenen goed ademen, en inwendig voelt het goed op een blote voet. Het voetbed is niet verwijderbaar, maar er zijn geen opstaande randen waar het is vastgenaaid om blaarproblemen te veroorzaken (een probleem voor mij in sommige schoenen met ge?ntegreerde voetbedden). Helaas is sokkenloos rennen Nike Air Max 90 Femme Rose in deze schoen voor mij niet mogelijk omdat, zoals veel schoenen in de Merrell Barefoot-lijn (bijv. Trail, Sonic en Road Gloves), de enkelrand op een felle manier in de huid achter mijn achillespees graaft - er is schade aangericht aan de weinige keren dat ik geprobeerd heb zonder sokken in de Bare Access te rennen. Gelukkig zorgen sokken voor het probleem. Als ik één suggestie voor Merrell had (en dit geldt voor de meeste schoenen in de Barefoot-lijn), zou het zijn om wat kussen toe te voegen in de enkelrand, vooral achter de Achilles.

Чт янв 10, 2019 10:25

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]