Текущее время: Ср июл 24, 2019 7:07

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

liga sakerna som h 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение liga sakerna som h
Jag kan l?gga till min egen n?ra hemupplevelse ... en av mina d?ttrar, Kellyn, som ?r 13, hade en. Hon tycker mycket om att springa och har k?rt hela sitt liv, antingen barfota eller i olika racingplaner som Nike Air Span 2 Herren under ?ren noggrant skulle kontrollera att de inte hade upph?jt h?l eller b?gst?d. Det var inget s?tt, jag som Nike Air Max 97 Femme hennes mamma, med allt jag visste fr?n mina studier, skulle n?gonsin l?ta henne b?ra traditionella l?parskor. Nu n?r hon ?r tillr?ckligt stor f?r att ha p? sig OESH, det ?r det hon tr?nar i och b?r bara l?genheter (sp?r spikar - utan spikarna) n?r de t?vlar. Bak?t till Joe Maller's inl?gg. Hans teori och hans snygga tecknade video om hur dessa sprickor h?nder ?r inte s? l?ngt ifr?n vad min forskning skulle indikera. Joe tror, ??och jag h?ller med om att dessa frakturer f?rekommer senare i st?ndpunkt, inte som konsekvenser som Giuliani et al. f?resl?r. Men innan jag dyker in i min analys, m?ste jag f?rst granska varf?r jag tror att de flesta skador, inte bara den h?r, sker n?r foten ?r fullt planterad under midjan, inte i konsekvens. D?rifr?n kan jag f?rklara varf?r den andra metatarsalen verkar vara mer s?rbar ?n andra omr?den i Nike Air Max 270 Femme l?pare som k?r i minimalistiska skor. F?r flera ?r hade jag sammanst?llt kraftplattdata med 3-D-analysanalysdata i g?ng. Genom att kombinera dessa data och utv?rdera dem mot bakgrund av v?r kliniska information (alla problem som kom till v?r allm?nna klinik eller v?r specifika l?pare klinik) kunde vi ?ntligen f?rst? hur och varf?r vi f?r de typer av repetitiva skador vi g?r. Anm?rkningsv?rt hade det aldrig varit gjort tidigare. Du kan s?ga att "a-ha" -h?ndelsen med all min b?sta forskning var att syntetisera kraftplattdata med 3-D-r?relsedata - det h?r var det klassiska 1 + 1 = 3 genombrott som varje forskare hoppas kunna uppt?cka. Om du ?r intresserad kan du l?sa mer om allt detta i mitt inl?gg The Rest of the Story. Jag b?rjade f?rst titta p? krafterna i samband med kn? artros. Men det jag hittade g?ller f?r n?stan alla typiska Nike Air Max 98 Mens skador vi ser. Toppkrafterna som sp?nner ?ver n?stan alla skadak?nsliga omr?den i v?r kropp upptr?der n?r v?r fot ?r fullt planterad (inte vid p?verkan) och fullt utpr?glad. De specifika krafterna i ?gonblicket av p?verkan ?r minimala och ibland i fullst?ndig motsatt riktning till var skadade f?rekommer. Mer kritiskt ?r krafterna ?ver praktiskt taget alla skador utsatta omr?den h?gst p? tv? punkter i g?ng som upptr?der bra efter slag - n?r du l?gger p? vikt p? foten och n?r du lyfter upp foten. Dessa skadliga krafter toppar vid en punkt i k?rning - i mitten, v?l efter toppst?tkraften. V?ra resultat ?r ganska logiska n?r du t?nker p? dem - vi har risk f?r skador n?r vi ocks? m?ste st?dja och ?verf?ra v?r fulla kroppsvikt . Men de flyger verkligen i ansiktet av vad alla (inklusive idrottsskonindustrin) alltid har fr?mjat - den fotkonsekvensen Nike Air Max 90 Dames ?r vad som orsakar de riktigt d?liga sakerna som h?nder med ben och leder, som stressfrakturer och osteoartrit. Nike Air Max 90 Essential Womens Till det h?r kan jag s?ga att det enda s?ttet att en vadderad atletisk sko kan skydda dig mot skada ?r om du ?r i en bilolycka och r?kar ha dem fastsp?nda runt ditt huvud. Vad ?r effekten av en traditionell l?psko p? denna kritiska ?gonblick n?r vi fullt ut st?der och ?verf?r v?r kroppsvikt och ?r i fara f?r n?stan varje gemensam l?pskada, ing?r andra metatarsalfraktur? De upph?jda kuddarna med h?len och b?gst?d / r?relsefunktioner som ?r inbyggda i varje traditionell atletisk sko (inte bara r?relseskoejer) fryser i grunden fotens naturliga funktion f?r att garantera ?verensst?mmelse som hj?lper till att skydda resten av kroppen. D?mpningen, som inte verkligen ger tillbaka p? n?got fysiologiskt meningsfullt s?tt, Adidas Ultra Boost Femme g?r det bara sv?rare att ?verf?ra kroppsvikt, vilket ?kar toppmomentet vid detta kritiska ?gonblick. Om du k?r barfota Adidas Ultra Boost Dam eller i minimalistiska skor, ?r din fot kommer att bli befriad f?r att ge efterlevnad vid detta kritiska ?gonblick. Vi har visat att fotb?gen komprimerar och sl?pper ut i perfekt harmoni med h?jden och fallet av toppkroppsviktkraften. Naturligtvis ?r ?verensst?mmelsen bra - det skyddar din kropp norr om foten fr?n alla st?rre skador p? den tiden. Det ut?var ocks? h?lsosamt din plantar fascia och fotens inneboende muskler. Bra, bra, bra! Men det l?gger mer stress genom den andra metatarsalen ?n n?gonsin tidigare.

Пн апр 15, 2019 11:04

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]