Текущее время: Пн июл 22, 2019 16:47

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

jag gillar faktiskt ensam 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение jag gillar faktiskt ensam
En av de coolaste delarna av Boston-maratonhelgupplevelsen var expoen - det var lite ?verv?ldigande f?r en redskapskrypkie som jag skulle vara omringad av de senaste erbjudandenen fr?n alla stora l?pande redskap och skom?rken. N?got ?verraskande k?pte jag v?ldigt lite bortsett fr?n det officiella racetrycket - det enda undantaget var en sko som jag har v?ntat ivrigt: Saucony Hattori. Hattori ?r en intressant sko, eftersom det ?r den f?rsta riktigt noll droppskoen fr?n en av stora l?parskor tillverkare (dvs s?len ?r helt platt utan skillnad mellan h?l och framsida). Andra alternativ f?r noll droppe finns d?r ute (t.ex. Altra Instinct, Vibram Fivefingers, Merrell Barefoot, Terra Plana Evo / Nike Air Max 270 Femme Neo, GoLite Amp / Tara Lite), men Saucony var den f?rsta av de stora spelarna som gjorde Asics Gel Lyte 3 Femme f?rflyttningen till plat?n. Efter n?gra slitage m?ste jag s?ga att Hattori ?r definitivt en unik sko. V?gning i en fj?derljus 4,5 oz (i min storlek 10), den enda skogen jag ?ger som v?ger mindre ?r Mizuno Wave Universe. Den ?vre har en sokliknande k?nsla f?r den - den ?r tillverkad av ett stretchigt tyg som passar snyggt ?ver foten. Det k?nns n?stan som en vattenskon i den meningen - kramar foten men inte p? ett f?rtr?ngande s?tt eftersom den ?vre ?r s? minimal. Det k?nns bara lite bredare i framfoten ?n f?r Kinvara, men den ?vre ?r mer tillm?tesg?ende. Det finns ingen innersula, och socklinerna har en smal k?nsla f?r det som m?glar till foten. De som inte gillar kudde kan bli irriterad f?r detta, men det st?r mig inte. Mellansolen ?r m?ttligt fast, men inte i ligan av en Vibram Fivefingers eller Merrell Barefoot - enligt www.tonyrusconi.it officiella specifikationer m?ter den med 13 mm h?l och 13 mm framfoot. Ytters?lns design har uppburit n?gra ?gonbryn p? grund av Nike Air Max 97 Donne placeringen av gummif?rst?rkningen skida. F?r en noll droppsko skulle m?nga f?redra att se ?kad f?rst?rkning p? sidof?tterna, men Hattori-b?ssorna ?r begr?nsade till h?len och medial framfoten (Observera att det finns en bod saknad p? bilden nedan under stor?gen - minen har en p? den platsen). H?lsskyddet ?r meningsfullt, eftersom jag alltid g?r lite vandring i l?parskor och scuff upp klackarna, men jag ?r os?ker p? Asics Gel Lyte 5 Femme orsaken att placera framkanten p? innersidan. Detta kan orsaka h?llbarhetsproblem f?r personer som tenderar att generera friktion l?ngs sidof?tterna. Jag brukar b?ra min framfoot j?mnt (mina Kinvaras h?ller fortfarande bra), s? jag tror inte att det h?r blir ett stort problem f?r mig. Mellansolen Adidas NMD Mujer ?r ocks? ganska flexibel, och jag kan b?ja den l?tt med min fot, ?ven om den ?r station?r. S? l?ngt har jag bara k?rt i Hattori 3 g?nger - en g?ng i 1,5 mil p? l?pbandet, en snabb mil p? trottoaren och tidigare idag Jag k?rde en kuperad 5,70 mil tempo springa i dem p? 6: 49 / mile takt (ville prova dem!). Skorna k?nns riktigt bra ut p? v?gen, och jag tyckte det var v?ldigt l?tt att beh?lla bra form i dem. S?gen har lite att ge, men eftersom den ?r relativt tunn, ?r det inte lika mjukt som Kinvara - jag gillar faktiskt ensam k?nslan ganska. Nike Air Max 2017 Femme Om jag hade en ?ndring som jag kunde g?ra skulle jag l?gga till en mekanism f?r att b?ttre s?kra ?verdelen till foten. Kardborrbanden hj?lper lite, men skon beh?ver ocks? lite l?ngre fram?t. Eftersom framfoten inte ?r ordentligt s?krad tror jag att det g?r det m?jligt f?r mina f?tter att glida lite och jag utvecklade hotspots p? mina bollar Nike Air Max 720 Femme bakom mina stora t?r. Min hud kommer med st?rsta sannolikhet att anpassa sig till detta, men jag f?resl?r en kardborreband ?ver framkanten eller ett sn?rningssystem som Vibram Fivefingers Bikila LS kan hj?lpa till att b?ttre skydda foten i framtida inkarnationer. Trots det h?r f?rskottet, f?rutser jag att jag l?gger mycket mil p? dessa skor - de slog verkligen en s?t plats f?r mig att vara extremt l?tt, mycket flexibel, noll droppe och m?ttligt kudde. Hattori ?r tillg?nglig f?r f?rbest?llning Nike Free Run 2.0 Mujer p? Running Warehouse (klicka annonsen l?ngst ner p? posten), men den kommer inte att vara i lager f?rr?n i slutet av maj, med n?gra f? f?rgtr?dar som inte sl?pptes till juni. Om antalet personer som f?rs?kte dem p? Boston expo var n?gon indikation, ser det ut att vara mycket intresserad av Hattori. F?rgalternativen sp?nner fr?n h?gt och prickigt till d?mpat och konservativt, s? det borde Nike Air Max Command Femme vara ett alternativ som passar allas preferenser. Det ?r lite konstigt att titta p? sko (min fru ?r inte en fan - hon sa att de ser ut som f?ngelseb?tar!), Men jag b?r Fivefingers ut offentligt s? jag brukar locka uppm?rksamhet med mina skor.

Чт май 16, 2019 12:41

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]