Текущее время: Вт дек 12, 2017 15:42

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

Ik koesterde plaats in Tibet 
Автор Сообщение
Новичок

Сообщение Ik koesterde plaats in Tibet
Dus er is een plek die in mijn dromen is geweest
zonnebril
Yangzhuoyongcuo keek nog een keer op de foto, bracht mijn droom om naar Tibet. De heilige helder water, meer onstuimige hart hoe luidruchtig, het meer stond een moment, je hart is rustig. Re-start, vraag ik me af, waarom gaat u naar Tibet, kan ik geen antwoord geven waarom. Ga naar Tibet was niet opstandig, noch opstandig, maar de droom van een jeugd in kleine golven. Na terug te komen, zei ik vaak tegen mezelf, ik ging naar Tibet, was ik bang voor wat. Sterker nog, in Tibet twee weken, ik heb overschreden, van het invoeren van Lhasa hoogte van 3700 meter, de 3900 meter naar het Potala Paleis, een beetje over, in Mira Yamaguchi 5000 meter, dan Yang Zhuo Yumco 4900, de verovering van het heilige meer Nam Co, 5100. laatste verovering INDUS 7700 meter. Dit alles, ik wil zeggen is, kwam hij tot meer dan alleen landschap, meer dan mensen die alleen aanbidden, eindeloze geloof te zien. Ook kijken naar uw moed, uw doorzettingsvermogen, je voortdurend uitdagen hun eigen grenzen van de macht.
Ray Ban Wayfarer
Dit is de voorkant van mijn Tibet en Tibet om drugs te bereiden. Aanbevelingen dragen erytromycine zalf, oogdruppels, Amerikaanse ginseng tablet, JiuXinWan pijn tabletten. Plateau gedroogde droge neus af te vegen wat ongemak erythromycine zalf heeft een duidelijke rol, is oogdruppels, droge ogen, droge klimaat, dragen. Snelle hartslag of duizeligheid bij aan hypoxie nemen van Amerikaanse ginseng tablet, het nemen van pillen geval van een noodsituatie. Tips, in het bezit van een grote schade aan het lichaam, in het geval van ziekte eerst bellen psychologische druk in de aanpassing.
Naar Tibet, langs de manier waarop je mensen en dingen die niet normaal in het leven kan tegenkomen tegenkomen. Mensen naar Tibet, Tibet heeft alle complexe mensen, er zijn verhalen van mensen. Ze zijn meestal open-minded, optimistisch en vrolijk. Wanneer de kleine zelf staande Yamaguchi zien de enorme met sneeuw bedekte bergen, vindt u de ware betekenis van het uitgestrekte begrijpen. Willen huilen, de onstuimige harten van alle doping schreeuwde gaan. Echter, niet huilen, moet je altijd weet dat je in het plateau. Ontluchting hun echte, te zuiveren zelf.

Сб июн 04, 2016 14:35

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]