Текущее время: Пн авг 20, 2018 15:22

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

aar schoenen waarva 
Автор Сообщение
Участник

Сообщение aar schoenen waarva
als ze daadwerkelijk beschikbaar waren voor particuliere klanten. Kimani Griffin, een Amerikaanse speedskater, draagt ??handgemaakte laarzen die ongeveer $ 2000 per paar gaan, en hij voert Nike Roshe Run Dames ze uit met Viking-bladen die tussen $ 700 en $Nike Internationalist Femme 1.000 lopen.
"Ook al zien ze eruit alsof ze in een Dumpster-vuur waren", zei hij.
Het zijn natuurlijk zijn schoenen - een paar 8-jarige Skechers die hij in vergetelheid heeft verloren bij curling-toernooien over de hele wereld. Nu zijn ze hier bij hem voor de Olympische Winterspelen van 2018 in al hun versleten pracht. George houdt van ze, heeft ze Nike Air Max 95 Femme nodig, koestert ze. "Dus je kijkt naar bijna Nike Roshe Run Femme Rosa drie mille voor de hele opzet," zei hij.
'Eerlijk gezegd,' zei Shuster, 'ik heb een paar schoenen waarvan ik erover denk om drie jaar lang in te breken en gewoon geen kans heb gekregen.' George heeft geprobeerd zijn Skechers te vervangen door minstens twee keer in de afgelopen jaren. Maar een nieuw paar dat hij probeerde, voelde te stijf en belemmerde zijn vorm toen hij de rots afleverde. Een Nike Air Max 90 Womens Pink ander paar veroorzaakte patella tendinitis in zijn Nike Air VaporMax Femme rechterknie. Bij het binnenkomen van een Olympisch jaar wilde hij niet rommelen met mogelijke verwondingen.
De schoenen die hij droeg, vervingen een paar krulspecifieke schoenen die hij bijna tien jaar lang had gedragen toen hij de rijen beklom.
'Ze zijn ook in de hel geslagen,' zei hij. Nike Air Odyssey Femme 'Zijn schoenen hebben de mijne gemaakt alsof ze helemaal Nike Air Max 90 Mens nieuw zijn,' zei George. "Die dingen waren verschrikkelijk. Maar als je genoeg foto's maakt, houdt iedereen snel op. "
George was van plan zijn Skechers bij een schoenenwinkel te laten repareren voordat hij naar de Olympische Spelen vertrok. Maar hij was bang dat hij ze twee of drie dagen zou moeten verlaten, en hij wilde de oefentijd niet opofferen, zei hij. Dus hier in Gangneung, maakte George een paar kleine reparaties met behulp van Nike Air Max Classic BW Dames tape - "Ik heb een paar banden over deze dingen geblazen," zei hij - en jazzed zijn blik met mooie sokken met superhelden. "Ik wist dat ik mijn sokkenwedstrijd moest opvoeren voor de Olympische Spelen," zei hij.

Вт май 22, 2018 10:07

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]