Текущее время: Вт ноя 20, 2018 4:41

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

van vrouwelijke hardlopers o 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение van vrouwelijke hardlopers o
Vorige week kondigde Nike de nieuwste versie aan van een hardloopschoen die al 35 jaar op de markt is: de Air Zoom Pegasus. Hoewel het uiterlijk van de schoen grotendeels hetzelfde bleef, introduceerde Nike een aantal belangrijke updates voor de sneaker. Deze veranderingen maakten me een gelukkige hardloper. Ik heb Nike Air Max 95 Damskie vorige versies van de Pegasus geprobeerd - naar waarheid, wie niet? Het is een van de populairste hardloopschoenen van Nike, maar de sneaker past mijn voet nooit helemaal goed, waardoor ik blaren en pijnlijke voeten heb na enkele kilometers erin te hebben gezeten. Maar de nieuwe Nike Pegasus 35 ($ 120 voor mannen en vrouwen, Nike Air Max 2017 Dames verkrijgbaar bij Nike. com) is zeker een upgrade. Ik ben een grote fan van de nieuwe tong en gedeeltelijk bootie-ontwerp, en er is een speciale "halsband" die zich afwendt van de Achilles, die het pijnlijke ongemak dat ik vroeger met eerdere herhalingen ervoer leek te elimineren. Terwijl ze de schoenen droegen voor een testrun in de straten www.dennishayes.co.uk van New York City, voelde de schokdemping onder de voeten als springkussen, comfortabel en ondersteunend. Dit komt waarschijnlijk omdat de Nike Zoom Vaporfly 4% - de schoen Adidas ZX 750 Dámské die in de Breaking2-poging werd gebruikt - de vorm en functies van de Pegasus 35 inspireerde en feedback van atleten zoals Mo Farah hielp ook bij het informeren van enkele ontwerpwijzigingen. Het is ook belangrijk om merk op dat er een klein verschil is tussen de heren- en damesversies van de schoen. De damesversie heeft een Nike Air Presto Womens iets zachtere foam-demping die speciaal is gemaakt voor de vrouwelijke voet. Het onderscheid betekent dat de herenschoen een beetje lichter weegt dan die van de vrouw. Nike zegt dat het de verandering heeft aangebracht na het ontvangen van positieve feedback van vrouwelijke hardlopers op schoenen met meer demping.

Terwijl ik op een Nike Roshe Run Femme regenachtige dag op de stoep stootte, waardeerde ik de extra steun die ik op mijn hielen en onder de voeten voelde. Maar ik merkte ook dat ik aan de Nike Epic React Flyknit Nike Air Max 1 Womens dacht, een meer lichtgewicht, veerkrachtige schoen die eerder dit jaar werd uitgebracht en mijn go-to running sneaker is geworden. Aan het eind van de dag draait alles om uw persoonlijke voorkeur.

Over het algemeen had ik deze vernieuwde Air Zoom Pegasus voor elite en alledaagse hardlopers aanbevolen, op zoek naar een klassieke Nike Air Zoom Spiridon Femme Nike-sneaker die een springerig maar toch ondersteunend gevoel biedt. In de schoenenindustrie, die nog grotendeels wordt gedomineerd door mannelijke leiders, is het voor elke vrouw niet gemakkelijk om naar de top te stijgen. Maar vrouwen in kleur worstelen met nog grotere hindernissen. Een van de belangrijkste problemen waarmee ze Nike Air Max Classic BW Dames geconfronteerd worden, is het betalen van ongelijkheden (geslacht en ras), toegang tot leiderschapstraining en het vermogen om bedrijfsfinanciering te krijgen.

Hier openen zeven Nike Air Max 90 Dames mode-inside

Ср июн 06, 2018 10:16

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]