Текущее время: Ср сен 26, 2018 17:27

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

o magisch, comfortabel en ond 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение o magisch, comfortabel en ond
Om u te helpen trainingsuitrusting te vinden die net zo functioneel als stijlvol is, proberen we de nieuwste producten uit en laten we u weten hoe ze het doen als we ze op de proef stellen.
Terug in de late jaren 'Nike Air Max 90 Donne 80 maakte Nike Air Max 90 Femme Rose Nike sneaker Nike Air Presto Femme geschiedenis toen ze de Air Max lanceerden, de eerste schoen die ooit "zichtbare" luchttechnologie heeft ingebouwd. Sindsdien hebben ze deze luchtvernieuwing gebruikt in andere hardloop- en basketbalschoenen, zoals meest recent de Nike VaporMax FlyKnit. Maar Nike richt zich nu op een ander materiaal waarvan ze beweren dat het net zo revolutionair is als lucht: schuim. Oké, het gebruik van schuim in schoenen is niet echt baanbrekend, maar het Nike Epic React Flyknit is gemaakt met een geheel nieuw merkgebonden schuim, genaamd Nike React, waar ze jaren aan gewerkt hebben, vertelt een rep van Nike Refinery29. Dus, of je nu een hardcore hardloper bent die heel specifieke eisen stelt (je weet dat je de voorkeur geeft aan schoenen die lichtgewicht en ondersteunend zijn, bijvoorbeeld), of een newbie die gewoon wil dat Nike Air Presto Damen je Nike Air Max 95 Dames lichaam zich Nike Air Max 90 Womens Pink goed voelt gedurende een run, het Nike Epic React Flyknit zal waarschijnlijk aan je behoeften voldoen. Ik droeg de Nike Epic React op een paar looptrajecten van 5K loopband en was meteen onder de indruk van hoe veerkrachtig of "responsief" de zolen zijn. Bij elke stap kun je zien dat de schoen je vooruit duwt, maar ze zijn veel zachter dan andere, zeer responsieve schoenen die ik heb geprobeerd, zoals de Brooks Levitate. En vergeleken met de Adidas UltraBOOST, een andere "energieschuim" schoen, is de Nike Epic React veel steviger, dus mijn spieren voelden aan het einde van mijn runs niet zo vermoeid als gewoonlijk.
Rebecca Adams, wellnessdirecteur bij Refinery29, zegt dat de Nike Epic React geweldig was toen ze buiten op de stoep rende. "Hardlopen is altijd een uitdaging voor me vanwege kniepijn, maar het kussen daarop Nike Air Odyssey Womens was erg Adidas Superstar Mens nuttig," vertelt ze www.wimatherm.de me. "Ik was ook aangenaam verrast door hoe stabiel ze waren."
Wat maakt deze schoenen zo magisch, comfortabel en ondersteunend? De zool is gemaakt van een stevig stuk schuim dat, volgens Nike, de delen van je voet ondersteunt die de neiging hebben om het grootste deel van je impact te krijgen tijdens het hardlopen. Bovendien strekt de zool zich breder uit dan het bovendeel (het deel dat je voet bedekt), wat volgens Nike extra stabiliteit en stevigheid zou moeten bieden. Hoewel ze stevig en stabiel zijn, is de Nike Epic React 5% lichter dan hun LunarEpic Low Flyknit 2. Ik zou zeggen dat deze ongeveer hetzelfde gewicht hebben als de Brooks Glycerin 15, maar ze zien er veel slanker uit. De Nike Epic React's upper is gemaakt van een stuggere versie van hun klassieke FlyKnit-stof, maar het is nog steeds erg Nike Air Huarache Femme comfortabel. Nike Air VaporMax FemmeDe hiel is Nike Air Max Command Dames ook stijver en minder sokachtig dan andere FlyKnit-schoenen (of Adidas PrimeKnit), wat een beetje ongemakkelijk was voor mijn voeten, omdat ik graag dikke sokken draag tijdens het hardlopen. Rebecca zegt dat ze meestal niet van geweven stof houdt om gewichten op te tillen, omdat haar voeten de neiging hebben om te verschuiven, maar de Nike Epic React stevig en comfortabel vinden. Ze zei ook dat ze veel complimenten op de schoenen kreeg en het kleurenschema had uitgegraven. "Maar omdat de mijne wit is, heb ik ze al vies gemaakt en moet ik uitvogelen hoe ze het beste kunnen worden schoongemaakt", ze

Ср июл 11, 2018 7:21

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]