Текущее время: Вт сен 17, 2019 3:28

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]

Только у нас вы можете получить email вида: ваш_ник@sumqayit.ru Подробнее...

Если вы не знаете как зарегистрироваться, прочтите эту тему: Как правильно зарегистрироваться

ar samh?llstj?nst f?r andra. Batterila 
Автор Сообщение
Знаток

Сообщение ar samh?llstj?nst f?r andra. Batterila
Nyjah Huston strider med tillf?rsikt - om ?n med f?rsiktighet - ?ver en privat inomhus skatepark i South Los Angeles, skateboard p? f?rdigt. Den l?nga och tatuerade Huston Nike Air Max 2017 Dames har en gr? ?rml?s huvtr?ja, en som visar sina ber?mda ?rmtatueringar s?v?l som hans Thomas Hooper-bl?ckta nacke. Hans tjocka dike av lyxigt h?r ?r gl?nsande och svart, Nike Air Vapormax Dames v?xer ?verallt.
Han har f?tt sin signatur Nike SB-skor, som lanserades den 1 mars. Det g?r den 23-?rige en av de f? som har sin egen sko med varum?rket och g?r med i andra skateboard-legenderna Paul Rodriguez, Stefan Janoski, Eric Koston och Brian Anderson. F?r att sammanfalla med skos utg?va har Huston samarbetat med sk?despelare Adidas Superstar Mujer Ty Evans f?r "Til Death, hans f?rsta del i ?r, och det ?r o?vertr?ffat.
Om du inte har en skateboardentusiast i ditt liv, kanske du inte har h?rt talas om Huston, ett objekt av b?de agt och ber?m. I v?rld av action sport ?r han en levande legend och rankad som en av de h?gsta betalda professionella skateboard?kare, med en ber?knad netto Nike Air Max 90 Mujer v?rd p? 6 miljoner dollar, enligt Celebrity Net Worth and Slice. En internets?kning av hans namn visar de f?rv?ntade sociala medierna och sm?ltnumren, men ocks? ett urval av Adidas Falcon Dames k?ftande skridskor (aka videos) med Huston som enkelt flyger ner om?jligt h?ga skenor och landar felfria tricks. ? andra sidan Internet har mer ?n n?gra rapporter som p?stod att Nyjahs sv?ra s?tt har resulterat i straffavgifter, allt fr?n felony batteri f?r att st?ra freden och motst? arresteringen. Medan vissa avgifter har Adidas Ultra Boost Dames tappats, ?r han p? prov och fullbordar samh?llstj?nst f?r andra. Batteriladdning ?r fel.
En djupare s?kning avsl?jar en lika stor motstridigt beundran av Hustons obestridliga talang och prestationer och ett rent hat - inte bara p? sociala medier, men fr?n hans samtida samt skridskor. N?r han kom till skateparken var en flaska vatten vid Nike Air Max 97 Donne sin sida , hans h?nder rimmar ibland sitt avundsv?rda h?r, Huston lutar p? ordet "stoked" f?r att beskriva alla k?nslor. Han talar om det hat som han mottar regelbundet. "?rligt talat, det ?r n?got jag har blivit van vid. F?r n?gra ?r sedan n?r jag skulle vinna m?nga t?vlingar, var folk som: "?h det ?r riggt, domarna som du." Det var Nike M2k Tekno Hombre motsatsen. N?gra av kurserna skulle byggas mot mig. Eller, "Du vinner f?r mycket. Varf?r l?ter du inte n?gon annan vinna? "Tyv?rr, jag vill g? ut och vinna. Det ?r inte Nike Air Max 90 Womens som det h?r h?nder enkelt. Jag jobbade h?rt f?r att vara d?r jag ?r p?. "Det ?r en annan sak som jag k?nner folk inte inser, forts?tter han. "Jag ser deras kommentarer som s?ger," ?h det gjorde du s? l?tt, f?rst f?rs?k. "Jag ?r som," Det tog faktiskt timmar att landa. Det tog mycket slam. "Den h?r videodel jag har gjort med [Evans] Nike Air Max 2016 Donne visar det bra. Det finns ett par scener med mig bara k?mpar ett knep, slammar om och om igen. Det ?r bra f?r m?nniskor att se allt som inte kommer s? l?tt som du tror. "

Ср апр 24, 2019 11:10

Часовой пояс: UTC + 4 часа [ Летнее время ]